woensdag 29 oktober 2014

Have a Blossom day !

Hallo leuk dat je komt kijken naar mijn nieuwe kaart.
Het is er eentje met heel veel rol roosjes. 
Deze roosjes zijn deze maand uitgekomen van Noor!Design.
Ik vind ze helemaal geweldig !!!
Je kan nu dus lekker roosjes maken in de kleur van je werk !


Wat ik heb gedaan is het volgende:

Ik heb een vierkant wit kaartje van 10 x 10 cm een beetje vochtig gemaakt.
Dit heb ik met een sprayflesje met water gedaan. 
Daarna heb ik er wat korreltjes van Bistre ingestrooid .
Dit zijn korreltjes inkt met een hele hoge pigment waarde.
In dit geval heb ik groen gebruikt.
Hoe meer korreltjes hoe donkerder het wordt en hoe meer water
hoe dunner en lichter als de kleur gaat worden.
Erg leuk spul om eens mee te spelen en binnenkort bij
Hobbyvision verkrijgbaar !!

Daarna heb ik dat kaartje op een vierkante kaart geplakt die 10,5 x 10,5 cm is en rood van kleur. Vervolgens nog een kraft papier van 13 x 13 eronder
 en als laatste de witte van 13.5 x 13.5 cm.

Op al deze lagen papier heb ik de roosjes geplakt.
Ter versiering nog wat mos en parels er tussen.
En ook een paar bladeren mochten niet ontbreken.
Een klein tekstje vond ik er ook nog wel leuk bij en zo
is dus deze kaart ontstaan.

Ik vond het leuk dat je weer langs kwam en ben benieuwd
wat je van deze kaart vind ;)

Wil je de roosjes ook bestellen??
Dat kan HIER.

Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen:

Monique zei

Ik vind ze prachtig Janet. En jou kaart al helemaal.
Groetjes, Monique
www.crealoetje.blogspot.nl

Margreet zei

supermooi gedaan...dank voor de duidelijke tutorial op FB!
xxx Margreet

Erica ♥ zei


Geweldige kaart, ziet er schitterend uit ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Ellie Bakker zei

Hoi Janet,
Wat een mooie kaart met allemaal zelfgemaakte bloemetjes. Hoe leuk is dit om zelf je bloemetjes te maken dat gaat natuurlijk prima lukken met de nieuwe malletjes. En wat een leuk spul is het Bistre.
Groetjes Ellie