maandag 17 november 2014

LOVE - een trouw - schud - kaart


Hallo allemaal,

Tussen alle kerstkaarten door ook nog een liefdevolle trouwkaart gemaakt.
In november liggen er weer een stapeltje nieuwe artikelen in de winkel
en daar is ook een mooi hart bij met een leuke stempelset.

Dit vond ik perfect voor een trouwkaart en ben er al lekker
mee aan de slag gegaan. In dit geval een schudkaart.


De basis heb ik bekleed met de roze tintjes uit het paperbloc "romance"
Dit mooie paperbloc is na lange tijd weer leverbaar. 
En laat ik nu dol zijn op roze kleurtjes hihi..dus ben er
meteen weer mee aan de slag gegaan. 


Uit donker roze cardstock heb ik het hart gestanst.
Deze heb ik half achter de kaart laten geschoven.
Op het hart heb ik nog een vlinder geplakt.


Ook de prachtige bloemenmal mocht van mij niet ontbreken op deze kaart.
Ik heb er wat licht roze kleurtjes aan gegeven met wat daubertjes
en een beetje distress inkt. Dit heb ik gedaan voordat ik de roos uit
de mal ging halen. Daardoor blijven de randjes mooi wit.


Aan de bovenkant achter een schuin geplakt strookje papier
heb ik de vlinder rand stans geplakt. Ook deze heb ik na het stansen en
embossen in de mal laten zitten en voorzien van wat distress inkt.
Daarna pas de mal verwijdert. Zo krijgen de vlindertjes een subtiel kleurtje. 


De tekst "Love" heb ik gestempeld en daarna uitgeknipt.
Deze heb ik een beetje schuin op de afbeelding geplakt.
Deze afbeelding zit achter een mica raampje met daar wat 
schudmateriaal tussen. Verder heb ik nog wat parels her en der op de kaart
geplakt en ook op de vlinders heb ik er wat gezet.

Misschien wil je graag weten hoe ik dat schudmateriaal
verwerkt heb met de afbeelding erachter...dat laat ik jullie snel zien
aan de hand van wat stappen foto`s. Dat lijkt mij wel zo handig.
Dan kunnen jullie het meteen zien en is het makkelijker te 
begrijpen als alleen met tekst.

Dan wens ik je voor nu nog een fijne dag verder,

Image and video hosting by TinyPic

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





5 opmerkingen:

Rosina zei

Een geweldig mooi en zeker een romantisch kaartje Janet...hele mooie details erop...

groetjes Rosina

jolanda zei

leuk

Marrie zei

Hallo Janet,

Wat een prachtige kaart super lief en schitterende stansen heb je gebruikt!!

Lieve groetjes Marrie

Grietje zei

Wauw, schitterende kaart. En wat een lieve stempel is dat. Mooi.
Groetjes Grietje

roelie zei

prachtige trouw kaart

met mooiedetails janet

gr roelie