vrijdag 18 september 2015

Pocketletter swap


Hallo allemaal,

Zo, ik heb even tijd genomen om een blogbericht te schrijven want daar is het de laatst tijd niet
van gekomen. Deze hele maand staat en stond vol met workshops en beurzen.
Heeel gezellig allemaal maar ook ontzettend veel werk wat allemaal voor de tijd klaar moet.
Dus ik kan geen stansapparaat meer zien whahaha...

Afgelopen zaterdag hebben we in Waspik een kaarten techniek dag gehad.
Hier mocht ik samen met Monique een hele groep dames leren hoe je een schuifkaart/sliderkaart kan maken. Dit komt ook nog zo spoedig mogelijk op dit blog te staan.
De zondag en de maandag heb ik in Hoorn doorgebracht. Hier werd de vakbeurs gehouden waar dus
groothandels hun spullen aan winkeliers showen en verkopen. Ik heb daar voor het Noor!Design,
winkeliers een atc schudkaartje laten maken. Want dat is op dit moment weer helemaal IN.

Net als deze pocket letters. Die zijn ook zo leuk om te maken.
Het zijn 9 vakjes die weer met elkaar 1 onderwerp vormen.
En dit is er eentje voor de swap bij Noor!Design pocketletters.
Je kan er HIER alles over vinden.


Het thema is dit keer falling leafs. Ik heb toen alle stansjes van bladeren van Noor!Design bij elkaar
gezocht en in herfst kleuren uitgestanst. Deze heb ik op elk kaartje verwerkt maar op de onderste de meeste. Zo lijkt het net of ze vallen. ;)
Ook de paperart van Doobadoo vond ik er erg leuk bij zoals de konijntjes paddenstoeltjes en 
de spinnen met de spinnenwebjes.


In het midden heb ik de mooie ronde stans geplakt en daar weer wat bloemen op
Ook de alphabet heb ik aan de voorkant erop geplakt.

Nu is het zo dat er bij Noor!Design pocketletters een swab is.
Je kan hier dus aan mee doen en dat gaat als volgt :

Maak in dit thema een Pocket Letter en stuur ze voor eind oktober naar ons op. De enige voorwaarde voor de Pocket Letter is dat er tenminste iets van Noor! Design gebruikt moet zijn op je kaartjes. Wij zullen bij Noor! Design zorgen dat je dan begin oktober een andere Pocket Letter krijgt.


Stuur je Pocket Letter op inclusief een gefrankeerde envelop met daarop je eigen naam en adres naar:

Noor! Design B.V.
Postbus 12
5165 ZG Waspik

Alleen als je je retourenvelop frankeert met een bedrag van € 2,07 krijg je ook een Pocket Letter terug. Is dit niet het geval dan doet je Pocket Letter helaas niet mee.

Hier de facebook groep vinden waar er pocketletters geruild worden:

Dan zouden we het natuurlijk erg leuk vinden als je mee zou doen en wie weet ontvang jij dan 
wel een leuke pocket letter van iemand !!

Veel plezier !!

    Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Rosina zei

Leuke herfstcreatie Janet...heel leuk al die kleine kaartjes met prachtige herftblaadjes te versieren...
groetjes Rosina