donderdag 1 oktober 2015

Challenge bij Noor!Design

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een leuke challenge op het blog van 
Noor!Design.
Het is een vouw/draai kaart geworden die erg leuk is om te maken.



Ik heb bij deze kaart gekozen voor een paarse tint. Dit designpapier komt
uit een kerst paperbloc 6011/0703-Happy Hollidays. Maar omdat daar papiertjes bij in zitten die ook goed buiten de kerst om gebruikt kunnen worden heb ik daar voor gekozen.


Hier heb ik een foto van de zijkant van de kaart.


Ik heb gebruik gemaakt van een randstans die ik aan de buitenkanten heb geplakt.
Op andere vouwdelen heb ik de "happy birthday" stans geplakt.
Voorop heb ik het vogelkooitje geplakt met een aantal bloemen.


En op het draaigedeelte heb ik de ovalen stans gebruikt. Daarop heb ik een plaatje geplakt
die uit een paper en pictures komt.

Vind je dit ook een leuke challenge en wil je mee doen kijk dan even hier.
Er is ook nog weer een leuke prijs mee te winnen.

Succes !!
Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Aartje zei

Schitterende kaart in een heel mooi model.
Groeten, Aartje