zaterdag 6 februari 2016

ATC swap Noor!Design Februari

Hallo allemaal,

We zijn hier druk druk druk met van alles en nog wat, maar toch wilde ik nog snel
even vertellen dat er weer een leuke ATC swap is bij Noor!Design.


Needles & Pins is de opdracht. 
Dus we willen graag atc kaartjes zien met producten van Noor!Design
met iets van naalden en spelden. Dit mag het mooie papier van deze naam zijn, maar je kan natuurlijk ook zelf wat bedenken.
Ik heb er schudkaartjes van gemaakt en heb daarbij de spelden / pins als schudmateriaal
gebruikt. Samen met een paar zelfgehaakte bloemetjes en de nieuwe vintage flourish stansjes van
de tickets. Langs de randjes heb ik nog met een prikpen gaatjes geprikt. 






Lijkt het je leuk om ook mee te doen, dan kun je hier alles over de swap lezen

http://noortje-design.blogspot.nl/p/atc-swap-januari.html

En doe je mee, wie weet krijg je dan wel 1 van mijn atc kaartjes in je brievenbus ;)

Ik wens je een fijne dag verder,

Liefs, 







Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk deze ATC kaartjes Janet...
groetjes Rosina