donderdag 28 april 2016

Blog hop Mei collectie

Hallo allemaal,.

Het is eindelijk zo ver, de collectie van Mei is er !!!
En daar laten wij , Noor!meisjes graag voorbeelden van/mee zien !!

Daarom is er weer een bloghop !!
Zo kom je bij ons allemaal langs om de diverse mooie voorbeelden te bekijken.
Ennnn als je overal een reactie achterlaat maak je ook nog kans op een leuke prijs !!


Het voorbeeld wat ik voor jullie heb gemaakt is er eentje met het schattige
treintje en de mooie bloemenrand.


Als eerste heb ik zelf een designpapiertje gemaakt door distress inkt op een sheet te doen en daar water op te sprayen. Hier heb ik het papier doorheen gehaald en dit vervolgens bestempeld met de diverse baby stempels. Hier heb ik  een rand geplakt waar de mooie bloemenrand bovenaan zit.
Op de rand heb ik het treintje geplakt. De raampjes heb ik voorzien van ModPodge 3D magic.


Het spoor van parels heb ik onder het treintje geplakt en in de rechteronder hoek nog
een bloementoef met een speentje in het roze.


Hier nog even het treintje. Je kan natuurlijk zoveel wagonnetjes als je wilt gebruiken 
en dus de trein zo lang maken als je wilt.


En hier nog even de bloemenrand. Ik ben er nu al verliefd op !!
In de hartjes heb ik wat roze glitterlijm gedaan.

Zo, dat was mijn voorbeeld,
Nu maar snel verder hoppen naar de volgende creatie !!

Dat is er eentje van Jolanda !!
Klik op haar naam en je komt op haar blog.

Maar vergeet niet hier eerst een reactie achter te laten !
Succes en veel plezier !!


Image and video hosting by TinyPic

38 opmerkingen:

Sapipzi zei

Wat een schattig kaartje. Leuk dat je er een meisjes kaart mee hebt gemaakt want bij treinen denk ik juist aan jongens!

Sapipzi zei

Wat een schattig kaartje. Leuk dat je er een meisjes kaart mee hebt gemaakt want bij treinen denk ik juist aan jongens!

Joke zei

Dat ziet er geweldig leuk en vooral origineel uit. Heel erg mooi gedaan.
Groetjes Joke

Unknown zei

Superschattig kaartje,lekker zoet.Mooi ook die grote bloemen rechtsonderin de hoek,die maken het helemaal af.groetjes Emilie

Anoniem zei

Wat een lief babykaartje, leuk met dat treintje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

ellyscard creatief zei

Wat een lief kaartje, heel leuk met die malletjes.
Gr, Elly

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een lief babykaartje met het leuke treintje!
groetjes Anita

Rosina zei

Een super mooi babykaartje Janet....prachtig in deze roze kleurtjes....en zeker die bloemenrand vind ik geweldig leuk...Ik hop vanvond langs de anderen

groetjes Rosina

Erni zei

eine prächtige Karte,mir gefällt der Blumenrand besonders gut. liebe Grüsse Erni

Odette's kaartenhoekje zei

Janet wat heb jij een lief kaartje bedacht met dit super mooie treintje ...Leuk hoe je de ondergrond van het papier gemaakt hebt en dan nog al die super lieve stempeltjes erbij ... De bloemenrand is helemaal mijn ding ... Wat is hij geweldig mooi !!!!
Groetjes, Odette.

Miranda K zei

mooi treintje.. en het speentje.. wat een leuk detail. groeten miranda k

Heidie zei

Wat een schitterende baby kaart. Mooie details zoals dat speentje.

liefs Heidie

Ela zei

Oja, die bloemenkrans is prachtig! Mooi gecombineerd met het schattige treintje, heel lief. Groetjes Ela

Janique zei

In een woord gaaf!
Gaaf hoe je de achtergrond hebt opgebouwd.
Gaaf dat je een treintje gebruikt voor een meisje.
Gaaf dat je het treintje laat vallen.
Gaaf dat je het kaartje een schattig tintje geeft door de bloemenrand, parels en stoffen bloem.

Marjolein zei

Mooi gedaan zeg, dat zelfgemaakte designpapier! Het treintje is leuk gemaakt met die raampjes. Groeten Marjolein

GerJanne zei

HA Janet,
Wat super deze leuke kaart. Het treintje is inderdaad heel erg leuk, de bloemenrand ........wauw...dat gaat weer een daverend succes worden. Groetjes,
GerJanne

Marjoleine zei

Gewoon te lief....Ik word hier zo hebberig van....zucht...
Groetjes,
Marjoleine

ricky zei

heel mooi en lief kaartje
gr
Ria

Chantal zei

Wat een schitterende kaart, erg leuk mal die trein. Lief en toch stoer.
Groetjes, Chantal S

Sylvia zei

Prachtige kaart met de mooie bloemenrand,Janet.Heel mooi afgewerkt met de parelsnoer en de bloementoef.

Groetjes,Sylvia.

Thera zei

prachtig in al zijn eenvoud!

Unknown zei

Wat een mooi kaartje. Leuk met dat zelfgemaakte papier en die trein is ook schattig.
En dat speentje als detail maakt het dan helemaal af.
Groetjes Sonja

Nicolette zei

Wow wat mooi Jeanet.
Ik heb de bloemenrand ook besteld. heel mooi is die.
groetjes Nicolette

vintagebyina zei

Leuk is je kaart en super vind ik de trein.
Jij hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes Ina

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Janet!
De bloemen rand en de trein
zijn super mooi ,heel apart.
Groetjes Jannie

Angelique zei

Prachtige kaart, heel mooi zoals je zelf je achtergrond papier hebt gemaakt. Ik vind de bloemenrand heel mooi. En met het treintje kun je fantastische baby en kinderkaarten maken.
groetjes Angelique

Unknown zei

Super mooi kaartje gemaakt. Wat leuk dat treintje .. En die bloemenrand zo mooi... oei het verlanglijstje word langer en langer :}
Ik ga even verder hoppen en kijken naar al dat moois

Groetjes Giovanna

Lucie zei

Wat een lieve kaartje is dit geworden zeg.
Ben verliefd op het treintje...ik stap maar eens in om naar de volgende station te hoppen.

Lieve groetjes
Lucie

Lucie zei

Wat een lieve kaartje is dit geworden zeg.
Ben verliefd op het treintje...ik stap maar eens in om naar de volgende station te hoppen.

Lieve groetjes
Lucie

Valerija zei

Love this cute little train. It is really a beautiful card.
Valerija xx

Marjolijn van Elsberg zei

Zo liefffff en dat treintje. Echt geweldig! Mooie kaart.

Wies zei

Wat een leuke kaart! Leuk dat treintje. Je zelfgemaakte achtergrond vind ik top net als de bloemenrand.
Groetjes, Wies

Caroline zei

Wat een feestelijke kaart! Leuk die trein voor een meisje. Zo is het een feest om geboren te worden!
Groetjes Caroline

Miriam's creablog zei

Hoi Janet, wie wil zo'n super lief baby kaartje nu niet ontvangen. Top gedaan. Gr. Miriam

Anoniem zei

janet

eerlijk geschreven
ik ben er ook helemaal verliefd
op
grtjs
tine

Unknown zei

Wat een schattig babykleertjes. Ook zo mooi als al die technieken gecombineerd zijn.

Rikie Lansink zei

Een hele leuke kaart met de trein. Gr Rikie

Joke sk zei

Echt heel leuk gemaakt, dit kaartje.
Top inspiratie wat je hier weer aan me geeft.
Groetjes, Joke sk