maandag 12 december 2016

Schudkaart met de Fuse



Hallo allemaal,

Ach, wat heb ik toch een leuk speeltje gekregen.
De Fuse.
Dit is een soort pen waarmee je zelf pockets van plastic kan maken.
Oorspronkelijk is het voor de scrap wereld ontworpen zodat je zelf je
scrap pagina in vakjes kunt verdelen om hier foto`s in te stoppen.

Ik heb het gebruikt om er een schudkaart mee te maken.
Hoe, dat zal ik uitleggen.

We R Memory Keepers - Photo Sleeve FUSE (EU Version)

Dit is het basis gereedschap wat in het pakket zit.
Je kan in de linkerpen een soort raderwieltje schroeven en door het
van stroom te voorzien word het wieltje heet.
Dit wieltje smelt het plastic aan elkaar op de plek waar jij dat wilt.
Dus je hebt bijvoorbeeld een foto dan maak je een pocket die je aan drie kanten dicht smelt en schuift de foto erin. Je kan voor mooie rechte lijntjes door het bijgeleverde liniaaltje rollen of langs de gebogen kanten voor andere figuren. Maar je kan ook uit de hand iets dicht smelten.



Voor deze kaart heb ik een Card Art van Doobadoo gebruikt als basis.
Hier heb ik een opening in gesneden en in de opening heb ik een soort zakje gemaakt
door het plastic in die maat dicht te smelten.
Ik heb de bovenkant even open gelaten en er schudmateriaal in gedaan.
Daarna heb ik ook de bovenkant dicht gesmolten.
Dit zakje heb ik vervolgens tussen het designpapier en de basiskaart geplakt.



Dit is de binnenkant van de kaart.
Een digi van Mo`s digital pencil shop.
Ingekleurd met de Zig markers


Aan de voorkant van de kaart heb ik nog de leuk pinguïns van 
Noor!Design verwerkt. Ik heb ze een kleine kerstmuts op gezet.
Ook de muts is van Noor!Design.


Bovenaan de kaart heb ik nog een bloementoef geplakt.
Zo leuk om er rond deze tijd ook kleine dennenappeltjes bij te plakken.
Deze heb ik gekocht bij de Intratuin.

Het deisngpapier is nog van een oudere Maja serie.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat betreft de Fuse.
Wil je alle producten van de Fuse zien klik dan  HIER 




Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Eulanda zei

LOVE that! Thanks for the idea!!!