donderdag 12 januari 2017

Bloghop Februari

Hallo allemaal,

Wat komt er weer een super collectie Noor!Design spulletjes uit ♥
Wij hebben daar met de Noor meisjes al even mee mogen spelen en hebben een bloghop 
aan de nieuwe collectie gekoppeld.

 i

De stempel van de grasrand kwam op mijn pad om er iets mee te maken.
En ik heb er zelf 3 voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren



De voorste heb ik gemaakt door distress inkt op een sheet te doen.
Daar water op te sprayen en daar een stuk aquarel papier door te halen.
De kleuren lopen dan mooi in elkaar over.
Even laten drogen en vervolgens heb ik er de gras stempel op gezet.
Met diverse lagen cardstock heb ik de kaart afgemaakt.
En onderaan nog een subtiel strikje.



En dit heb ik ook gedaan met copic markers.
Deze heb ik op een sheet getekend en daar activator op gesprayd 
Daar heb ik een stuk fotopapier doorheen gehaald en zo heb ik de blauwe kaart gemaakt.
En de gele is ook met de copic markers gedaan.

Eigenlijk hele simpele kaarten maar ik vind dat bij deze stempel erg mooi.
En natuurlijk had ik er een tekst op kunnen stempelen maar dat kan altijd nog als ik de 
bestemming weet ;)

En dit was mijn bijdrage aan de bloghop.
Je kan nu verder hoppen naar Jolanda.http://madebyjolanda.blogspot.nl/ Ook zij heeft een mooie creatie voor je gemaakt.



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 12 november t/m 14 januari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!


Image and video hosting by TinyPic

36 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Jeetje mooi hoor met die stempels,
en de kleuren zijn ook super ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Diana zei

Wat mooi, Janet!
Strak en subtiel!

Groetjes
Diana

Miranda K zei

top kaartjes! mooie kleuren heb je gebruikt. groeten miranda k

carola zei

Mooi,al die inspiratie!

Kaartenbox zei

Mooi, mooi, mooi, Ik ben om, die stempel moet ik ook hebben....Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt en ook bedankt voor de beschrijving.

Joke zei

Weer een hele andere kaart dan ik net bij Ineke zag maar ook dit is erg mooi gedaan. Mooie kleurencombinaties heb je gebruikt. Echt bemoedigingskaartjes zou ik zeggen.
groetjes Joke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Oh, die stempels zijn ook prachtig en jouw voorbeeld daarmee, fantastisch! Groetjes Betha

Bea zei

3 prachtige creaties, heel erg mooi gedaan Janet....

groetjes Bea

Kreatief met Maria zei

Schitterende kaart, heel mooi gemaakt.
Groetjes Maria

Crealientje zei

Deze zijn mooi.
Prachtig van kleur!
Die stempel had ik bij een bepaalde challenge goed kunnen gebruiken.:)
Ik krijg inspiratie!
Bedankt.
Groetjes en fijne dag, Crealientje.
Hop ik ben weer weg.

Fia zei

Hallo
Ook al !van die prachtige kaarten die jij hebt gemaakt
Groetjes en tot de volgende HOP

Margreet zei

Supermooie stempelkaartjes! Groot gelijk om pas tzt tekstjes er op te zetten!
xxx Margreet

Marianne zei

Wat een mooie kleuren!
Groetjes Marianne

Ela zei

Mooie frisse serie met deze stempel! Groetjes Ela

Hermien zei

Nou Janet dit is weer totaal iets anders dan wat we bij Tineke hebben gezien. Een prachtige serie kaarten dat mag gezegd worden.

Groetjes Hermien

Cinderella zei

Hoi Janet,

Wauw wat zijn het weer prachtige spulletjes en zoo leuk om te zien wat jullie er van maken.
En ook jij hebt er maar leifs 3 geweldig mooie kaarten mee gemaakt .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx
Ik hop weer eens verder

Unknown zei

Wat een leuke techniek om een leuke kaart te maken. Eenvoudig maar mooi! Erg leuke kaarten! 😊

Rosina zei

Heel mooi deze 3 kaartjes Janet...wat een mooie achtergrondjes heb je gemaakt en daar die mooie grasborder op gestempeld maakt het samen met de lintjes tot echte beauty's

creatieve groetjes
Rosina

Cobie zei

Mooie kaart Janet!
Groetjes Cobie

ellyscard creatief zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt met deze mooie stempels.

Paula zei

Hou Janet, door jouw mooie kaarten krijg ik zin, om gelijk aan de slag te gaan en krijg je erg veel zin in het voorjaar.

Machteld zei

Super geweldige kaart. Mooi maar toch simpel.

Rita Meekel-Rombouts zei

Prachtige kaarten. Als ik deze kleurtechniek zie ben ik altijd een beetje 'jaloers', ik heb deze nog niet onder de knie. Komt hopelijk aan bod tijdens de DDBD dag 😀. Maar ik ga het zeker zelf een keer uitproberen!

Nicolette zei

Zo knap hoe je dit gemaakt hebt. Prachtige kleuren.
Groetjes Nicolette

Thera Rolleman zei

Prachtig in al zijn eenvoud!

Unknown zei

Hoi Janet, wat een schitterende kaarten. Simpel, maar juist daarom zo mooi. Krijg er zin in het voorjaar door de kleurtjes haha.
Groetjes Claudia

Marjolijn van Elsberg zei

Werkelijk prachtig, een kaartje heeft niet veel nodig om mooi te zijn. Dat er wel veel aandacht aan besteed is zie je direct, mooie stempel!!!

Annet Caspers zei

Wat mooi zo met die stempels, een leuk idee.

Marga's place zei

Net wat je zegt: simpel, maar toch subtiel. En handig om pas bij evtueel versturen een tekst erop te zetten.
Groeten Marga

Renate zei

Prachtig Janet. Hele mooie kaarten heb je gemaakt!
Groetjes Renate

Valerija zei

Wonderful cards. Love the image and soft colour backgrounds.
Valerija xx

Renate Westerhof zei

Wat mooi weer Janet!
Groetjes, Renate

Nelleke zei

Wat fijntjes Janet. Mooi om het via een sheet te doen, het proberen waard. groetjes, Nelleke

Jose zei

Wat een leuk idee,mooi gedaan. Grt Jose

roelie zei

prachtige deze janet mooie kleuren gebruikt

gr roelie

Anne-lies zei

Heel leuke creatie!
Groet Anne-lies