woensdag 10 mei 2017

Dutch Doobadoo Card Art - teacup

Hallo allemaal,

Een tijdje terug kwam Dutch Doobadoo met deze leuke Dutch Card Art van het theekopje.
Ik ben er lekker mee aan de slag gegaan en heb er deze creatie van gemaakt.



De basis is van wit cardstock.
Hierop heb ik roze designpapier geplakt.
Daar tussen heb ik nog de vlinder hoekmal van Noor!Design verwerkt.

Noor! Design - Blauwe mal - Hoek Vlinder

Daarop heb ik weer een designpapiertje geplakt en daar weer op de blauwe ovalen stansmal
eveneens van Noor!Design.

Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk
 De 6002/0639


Op de ovalen stans heb ik een plaatje geplakt. Hier heb ik een parelsnoer omheen geplakt.
Links onder heb ik nog een vorkje en een thee lepel verwerkt


Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Theelepel + vorkje


En natuurlijk zitten er ook diverse bloemen en blaadjes op.

Ik vond hem erg leuk om te maken, en wie weet jij ook wel ;)

Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit theekop kaartje Janet...wat een mooie details er allemaal op gemaakt...
groetjes Rosina

Diana zei

Wat een lieverd! Erg mooi!

X
Diana
Diana's Creations