donderdag 22 juni 2017

Bloghop Noor!Design. collectie juli



Goedemorgen dames,

De nieuwe collectie ligt weer in de winkels. Ook dit keer weer een paar kerst artikelen maar ook prachtig designpapier en diverse mallen.



En omdat deze collectie in de winkels ligt hebben we natuurlijk weer een bloghop voor jullie waarbij wij als team allemaal leuke creaties laten zien die je met de nieuwe producten kan maken.

Je hebt op het blog van Noor!Design al een sneeky van onze projecten kunnen zien, maar tijden deze bloghop tonen we je de gehele creaties.

En dit is mijn creatie voor de bloghop:




Ik ben dus aan de slag gegaan met de kerst/winter artikelen.
De elanden en de bomen zijn vanaf nu ook in onze collectie te vinden.

Ik heb ze verwerkt in een kaart waarbij een verdiept gedeelte zit.

Ik heb dit gedaan door een vierkant te tekenen van ongeveer 7 cm.
Hier heb ik een kleiner vierkant ingetekend van 6 cm
Daar heb ik een kruis door gezet en dit kruis van punt tot punt ingesneden.
Hierbij houd je het grootste vierkant aan.
Dan ril je de beide vierkanten en vouw je ze naar binnen en naar buiten zodat er
een soort bakje ontstaat. Daar heb ik een vierkant van 7 cm ingeplakt.
Ik zal er even een tekening bij doen, dat legt wat makkelijker uit ;)
De rode lijn is de snijlijn. De stippel lijn moet je rillen
De punten die je dan gesneden hebt vouw je om en om.
Dus eerst de punt naar achter en op de tweede rillijn weer naar voren/binnen.
Als je een dubbele kaart maakt, dan moet er een bovenvouw aan die 1 cm breed is, anders komt het vakje niet mooi tussen de kaart.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.


De kaart heb ik verder nog versierd met een ijspegel rand, happy holidays tekst stans en diverse winterse versierselen zoals dennenappels en sneeuwballetjes.
Met een strik van kreukellint vond ik het wel genoeg ;)

Dan kan je nu lekker verder hoppen en kom je bij 


ook zij heeft weer een prachtige creatie voor je klaar staan.


Image and video hosting by TinyPic

19 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kerstkaart en dank voor de uitleg. Groetjes Betha

Rosina zei

Prachtig dit kerstkaartje Janet...en wat keileuk gedaan met dat verdiept.geeft een heel mooi sfeertje weer...
Ook hele leuke nieuwe materiaaltjes gebruikt..
Ik ga zeker ook bij de andere een kijkje nemen

groetjes Rosina

Valerija zei

Absolutely stunning. Love everything about this card.
Valerija xx

Unknown zei

Mooie winterse kaart Janet en lief dat je het patroon van de kaart erbij hebt gezet!!!De Noor design nieuwe spulletjes zijn weer top!!!

marjo van soest-van holst zei

prachtige kaart en zo apart dat vierkant ga ik zeker ook eens proberen en hoop dat dat lukt. Bedankt'
Groetjes, Marjo

Ingrid@64 zei

Wat apart zeg met dat vierkant ga ik zeker uitproberen .

Gr Ingrid

roelie zei

prachtig winters landschap janet in een mooi kijk dooskaartje met de leuke elandjes er bij

gr roelie

Angelique zei

Prachtige kerstkaart en mooi om de nieuwe producten zo te laten zien. Door het verdiepte gedeelte komen ze extra mooi uit. Dank je wel voor de uitleg.
groetjes Angelique

ger zei

prachtige kaart en leuk dat vierkantje ga hem ook uit proberen groetjes gerrie

Maryann Laursen zei

Such a beautiful card here too, and what a great idea to make a small a shadowbox in a corner like this. It looks sooo great.

Unknown zei

Wauw mooi zeg de kleuren en de sneeuw

Jacqueline zei

Mooie kerstkaart en het model is ook heel mooi.
groetjes Jacqueline

Unknown zei

LEuk gedaan en bedankt voor de uitleg , Groetjes KittyS

Cards en Box bij Lady M zei

Heel apart dit mooie kaartje bedankt voor de uitleg groetjes maartje

Anny van der Meeren zei

Prachtig Janet, mijn complimenten!

Ingrid zei

Een prachtige kerstkaart Janet!

Vigdis zei

Een prachtige kerstkaart Janet. Leuk zoals je dat met het vierkant gedaan hebt. Erg origineel.

Groetjes, Vigdis

Marly zei

Schitterend Janet, leuk met dat bakje erachter!!

Heidie zei

Wat een schitterende kaart. Leuk idee zo met dat verdiepte gedeelte.

Liefs Heidie