dinsdag 20 juni 2017

Moodboard challenge

Hallo allemaal,

Het is weer de 20ste van de maand dus tijd voor een nieuwe challenge bij
HOBBYVISION.

Dit keer hebben we een moodboard.
Je mag dus een creatie maken waarbij je inspiratie krijgt van dit bord

moodboard voor de babykamer

Je kan dus de kleuren nemen,  een baby thema of iets met de vogel, 
Bedenk er maar wat mee ;) Als we maar iets van het moodboard terug kunnen zien.

Ik heb voor jullie een voorbeeldkaart gemaakt.
Ik heb gekozen voor een babykaartje met de kleuren mintgroen, grijs en wit.



Van mintgroen cardstock heb ik eerst een tweetal lange stroken van 7 cm gesneden
en om en om gevouwen op 1 cm. Daarna de stroken aan elkaar geplakt en  daarop
ben ik gaan werken.


Ik heb er eerst een taartkleedje op geplakt.
daarop een strook grijs ribbelkarton, een groene gestanste doily en een strook kant.


Uit het La vie est belle stansblok van Noor!Design heb ik het plaatje en de tekst gehaald.


Nog een paar hoek vlinderstansjes en wat bloemen ter versiering.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat de bedoeling is en we zien
graag je creatie verschijnen op het blog van Hobbyvision.

Succes !!


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: