zondag 4 juni 2017

nieuwe sketch NOOR!DESIGN - JUNI

Hallo allemaal,

Juni is alweer begonnen, dus is er ook weer een nieuwe sketch voor jullie gemaakt.
En ik vind hem geweldig want er is weer iets met schelpen op te vinden hihi



Hierboven zie je de sketch zoals we hem graag willen zien. Je mag natuurlijk je eigen draai er aan geven maar de sketch moet wel terug te zien zijn.



En dit is mijn uitwerking van de sketch
Hiervoor heb ik het oudere "Under the sea" designpapier voor gebruikt.
Ik ben nog steeds dol op deze kleurtjes.

De randen heb ik uit wit gestanst en na het embossen heb ik er 
distress inkt op gedaan terwijl de stans nog in de mal zat.
Zo krijgt alleen het geemboste gedeelte een kleurtje.
De cirkel heb ik open gemaakt en daar een leuk plaatje van het strand
achter geplakt. Als extra heb ik er een magnoliaatje bij geplakt
die lekker van het strand komt ;)

Het anker heb ik uitgestanst en daarna voorzien van Versamark inkt
Daar heb ik frantage  - chunky metal op gestrooid en vervolgens verhit.
Zo heeft het anker een mooie ijzeren "look" gekregen.

Wil je nu ook graag meedoen met de sketch challenge?
Ga dan naar onze Facebook pagina en lees er alles over.
Je hoeft alleen maar op onderstaande banner te klikken en je komt in de challenge groep.


foto van Jolanda Bergmans.
Alvast succes en veel plezier met het maken van de sketch kaart


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: