dinsdag 27 juni 2017

Vuurtoren van bloempotten

Hallo allemaal,

Dat ik het zee thema leuk vind hoef ik niet meer te vertellen,

Dit keer ben ik er weer mee aan de slag geweest en heb  van bloempotten
deze vuurtoren gemaakt. Ik had hem al ergens langs zien komen op het internet en stond al een hele tijd op mijn to-do lijstje. Nu was het dan zover dat ik er dan een heb gemaakt.


Ik ben begonnen met een terracotta schaal, die heb ik grijs geverfd.
Daarop een bloempot waarvan ik de rand rood heb geverfd en de rest wit heb gemaakt.
Daarop heb ik een kleinere pot geplakt die ook rood met wit is en vervolgens heb ik er een schoteltje op geplakt waar ik een kunststof kaarsjes pot op heb geplakt.
In de kunststof pot heb ik de verlichting verwerkt. Dit is een plakstrip op batterijen van de action. Dit heb ik om een koker geplakt en in het kunststof potje gemaakt.
Het draadje van de verlichting heb ik aan de achterkant vastgemaakt en het houdertje voor de batterijen zit ook achterop vast. Vervolgens heb ik er nog weer een kleinere bloempot op gelijmd en daarna ben ik met het versieren begonnen.

Als raampjes heb ik van Dutch Doobadoo de houten ramen gebruikt. Deze zijn eigenlijk langer maar dat heb ik eraf gezaagd.


Bovenop heb ik een meeuw van Noor!Design verwerkt, Deze heb ik zo`n 5 x uitgestanst en op elkaar geplakt. Zo is hij lekker stevig. Rondom de meeuw wat tillantia mos.
Ook heb ik op de pot diverse steentjes van softboard geplakt.
Ook die zijn van Dutch Doobadoo 


Langs de randen van de potten heb ik nog dik juttetouw geplakt en onderaan aan de pot heb ik nog schelpen. En aan de zijkanten een paar stukken vissersnet.
En her en der wat meeuwen van Noor!Design.
Zo heb ik er weer een zee creatie bij in de tuin ;)

Ik heb hieronder even plaatjes van de producten gezet waarbij je, als je op het plaatje klikt, op de site komt waar je de spullen kan bestellen.


Image and video hosting by TinyPic

Dutch Doobadoo - Softboard Art - Loose Bricks Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw Noor! Design - Seashore - Strandloper & Zeemeeuw Decorative Fishnet - NeutralAfbeeldingsresultaat voor bolsius onbreekbare kaarsenhouderLED strip 1meter met batterijhouder warmwit

1 opmerking:

sjanie zei

Mooie creatie.

Groetjes, Sjanie