donderdag 17 augustus 2017

Nieuwe Noortjes met bloghop


Hallo allemaal,

Wat gaan de dagen toch snel om he,
Zo is het dan ook al weer tijd voor een nieuwe bloghop van Noor!Design.
Er zijn weer prachtige spullen in de winkels komen liggen en wij willen met het team daar leuke voorbeelden mee laten zien.


Ik ben aan de slag gegaan met de mooie blauwe stans van de cirkel en ook heb ik 
de kerstklokjes er op verwerkt.
Als basis heb ik gekozen voor de card art van een boekvorm van Doobadoo.
Het designpapier wat ik op alle bladzijden heb gebruikt is ook nieuw in onze collectie.
Mooie winterse papiertjes die weer voor diverse leuke kerst/winterkaartjes kunnen dienen.




Ook de tekst van "Fijne Feestdagen" is een nieuw stansje. Erg leuk om op je kerstkaartjes te plakken.

En omdat je natuurlijk nog graag meer mooie wil zien, ga ik er niet langer over praten maar
kun je snel verder hoppen.

Je mag dan een kijkje nemen bij 


Ook zij heeft een mooie creatie om je te laten zien.

Vergeet niet een berichtje achter te laten want dan kun je nog een leuk prijs winnen !!

Succes !!


Image and video hosting by TinyPic

30 opmerkingen:

marjo van soest-van holst zei

Wat een gezellige en mooie kaart,daar is zo veel op te zien.Het is prachtig.
Groetjes, Marjo

Margreet zei

Mooie 'pagina' in je boek, Janet! Daar kun je veel van die mooie, nieuwe mallen op kwijt. Het papier is ook prachtig.
xxx Margreet

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een schitterende kaart. Mooie kleurcombinatie, in best wel traditionele kleuren. En weer leuke nieuwe mallen,
Vooral de boekvorm voor de kaart vind ik erg leuk. Groetjes Monica 🤗😊

Joke zei

Wat een mooie boekkaart heb je gemaakt Janet. Dit model blijft wel heel erg leuk, ook de nieuwe mallen zijn mooi. Voor dit papier zou ik persoonlijk niet zo kiezen denk ik maar smaken verschillen nu eenmaal.
Groetjes Joke

Prisca zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden en wat een leuke mal van ddd. Ik vind de ronde mal super gaaf en het papier heel erg mooi.
Bedankt voor je inspiratie.
Groetjes prisca

Louwina Zijlstra zei

Hele mooie boekkaart heb je gemaakt.
Mooie spulletjes heb je gebruikt.

Groetjes van Louwina

Marleen Doornaert zei

wat is deze leuk gedaan :)

Louwina Zijlstra zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Caroline zei

Wat boffen jullie om met deze mooie spulletjes te spelen. Ook leuk om de 'oude' boekmal weer te zien. Een hele leuke kaart!
Groetjes Caroline

Marjoleine zei

Wat een superleuke kaart zeg! De nieuwe spullen zijn weer om te smullen. ;)

Groetjes,
Marjoleine

Margreet zei

wat een prachtig kaart
Groetjes Margreet

ellyscard creatief zei

Wat een prachtige kaart.

Bea zei

Supermooie creatie Janet, prachtig in dit model......

groetjes Bea.

Sanne zei

Een hele mooie kaart! Nu heb ik weer inspiratie gekregen om deze leuke mal van dutch doobadoo weer eens te gebruiken. Groetjes Sanne

Cards en Box bij Lady M zei

Prachtig deze boekkaart mooi gedaan groetjes maartje

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige boekkaart! Groetjes Betha

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart Janet...wat een geweldig leuke nieuwe stansjes erop...
een juweeltje om naar te kijken

groetjes
Rosina

Maryann Laursen zei

Also a really berautiful card here too. Unfortunately I can´t read the text, and can´t find any translation either, but the picture speaks for the beauty here anyway.

Cards en Box bij Lady M zei

Prachtig deze boekkaart mooi gedaan groetjes maartje

Anoniem zei

Dat heb je leuk gedaan Janet!
Prachtig is je kaart,mallen ook.
Groetjes Jannie

Suzan zei

Wat een mooie kaart Janet,zo leuk gedaan met DDBD boek!
Groetjes Suzan

Unknown zei

Prachtig Janet heel leuk. De DDBD mal van het boek staat op mijn verlanglijstje zeker nu ik zie hoe mooi het resultaat is. Supermooi.

Miriam's creablog zei

een echte kerstkaart met de traditionele kleuren love-it. Gr. Miriam

Maaike van de Bunt zei

Wat een mooie kaart. Die nieuwe mallen zijn echt prachtig.
Groeten,
Maaike

Silvia zei

Mooi Janet, en die hertjes weer 💕 I love it

Cobie zei

Leuke kaart Janet!
Groetjes Cobie

Angelique zei

Prachtige kaart in de boekvorm. De ronde mal is mooi net als de tekstmal en wat zijn de hertjes schattig
groetjes Angelique

Josee Heylen zei

Ik heb genoten van je mooie creatie.

Nancy Soetaert zei

Vreselijk die nieuwe releases! Mijn verlanglijstje wordt veel te lang, mijn portemonnee veel te leeg!
Maar jullie bloghop is weer super! Jouw kaart is heel mooi, lief ook met die kleine reetjes!
Blij dat er ook een Nederlandstalige tekstmal is voor Kerst!
Snel verder hoppen nu... en mijn lijstje aanvullen...
Fijn weekend
Nancy

Made by Nicolette zei

Hele mooie kaart, schattig met die hertjes!

Groetjes Nicolette