donderdag 19 oktober 2017

Blog hop Nieuwe Noor!Design


Hallo allemaal,

Het is al weer zover dat de nieuwe Noortjes in de hobbywinkels liggen, en ooooh wat is het weer een mooie collectie !! En natuurlijk gaan we dan weer een bloghop doen waar het team jullie weer mooie voorbeelden laat zien met deze nieuwe collectie.


foto van Jolanda Bergmans.

Als het goed is, en je bent op het blog van Noor!Design begonnen dan heb je 
deze sneek peek al gezien.



Maar nu kan je ook de gehele kaart bekijken.

Ik heb gekozen voor het mooie designpapier Ten Mile 6011/0524Noor! Design - Paperpad A4 - Ten Mile
Dit zijn dubbelzijdig bedrukte A4 formaat vellen design papier.

Hiervoor heb ik een hart vorm geknipt en deze met de Ten Mile designpapier geplakt.

Het plaatje heb ik op de nieuwe stans verwerkt, de blauwe ovaal met bloemen 6002/0975

Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met bloemen

Hij is toch prachtig !!

Verder diverse versierselen, zoals de nieuwe "little happiness filmstrip, bloemen, lint, diverse ijzeren
dingen  En een tag met een tekstje.

Ik zal je niet langer ophouden, want je wil de rest van de voorbeelden natuurlijk ook zien.

De volgende in het rijtje is 



Veel plezier met de bloghop !!

Ennn, vergeet niet een berichtje achter te laten, want dan kan je nog een mooie
prijs winnen !!

Image and video hosting by TinyPic

39 opmerkingen:

anja zei

Mooie romantische kaart. Prachtige kleuren

wendy zei

Super mooi met al die bloemen ❤️

Maaike zei

Super mooie kaart.

Sjan zei

Hallo Janet,
Prachtige kaart, mooi scrappapier en super mooie mal

Bea zei

Supermooie kaart, prachtig papier,alles is zo gaaf....

groetjes Bea.

Anoniem zei

Hoi Janet,

Wat een mooie kaart met het super mooie dessinpapier

Groetjes, Han

Nu verder hoppen

Rosina zei

Heel mooi is je kaartje Janet met die prachtige nieuwe stans van Noor...zo fijntjes en ook het papier is schitterend....TOP!!!

groetjes Rosina

Chantal Kiburg zei

Wat een prachtige kaart en wat een mooi papier is dat.

Jenny zei

Prachtige kaart. Heel romantisch.
Groetjes Jenny

Jolanda zei

Wat weer een leuke kaart en ik zeker weer wat inspiratie opgedaan.

roelie zei

o wauw wat prachtig het plaatje de mallen en het papier super mooi kaartje janet

gr roelie

Crea-Mo's Cards & More zei

Prachtige Tag.Onwijs mooie kleuren heb je gebruikt. Het Ten Mile papier vind ik onwijs gaaf. Groetjes Monica

Anoniem zei

Mooie kaart. Super

Groetjes Sandra Hulsegge

Josee Heylen zei

Prachtige creatie, ik houd wel van die kleuren en zo'n mooie spulletjes.

Alice zei

Met gebrek aan eigen inspiratie even lekker hoppen. Nou hopen dat ik eens wat inspiratie ktijg. Dit ik zeker ook mooie kaart. Ik ben benieuwd naar de rest.
Groetjes alice

Mieke VB zei

WoW, wat een prachtkaart weer. Ik vind die blauwe ronde bloemen snijmal echt de max. Weer extra idee gekregen over het gebruik van de filmrol snijmal. Grtjs Mieke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Creabea84delivered zei

Wat een plaatje! Erg mooi gemaakt. Nieuwsgierig gemaakt, hopt een mens verder! Groetjes Sirel@

Thera Rolleman zei

Inderdaad prachtig papier en die schitterende nieuwe blauwe mal maakt het kaartje helemaal compleet. Super

Heidie zei

Wat een schitterende kaart. Mooie kleuren combinatie.

Liefs Heidie

Unknown zei

Janet, wat heb je een mooie kaart gemaakt, groen is mijn kleur niet, maar deze kaart is wel mooi.

Maaike van de Bunt zei

Prachtige kaart, mooie kleuren.
Groeten,
Maaike

Unknown zei

Mooie kaart janet
Aparte kleur zou ik niet kiezen.
Groetjes

Marlies zei

Wat een mooie kaart! Ik geniet van alle voorbeelden extra, omdat ik net nieuw ben in noortjesland.

Wijnanda zei

Wat een mooi lief romantisch kaartje

Nancy Soetaert zei

Ziet er weer een bloghop uit vol materialen om van te watertanden, mijn verlanglijst kan binnenkort niet meer in mijn tas…
Dank voor de inspiratie!
Fijn weekend
Nancy

Unknown zei

Wat een mooi kaartje is dit geworden. Lekker bloemig en die mal past er dan ook helemaal bij.
Groetjes Sonja

Made by Nicolette zei

Het is inderdaad een prachtige mal en je hebt er een prachtige creatie mee gemaakt!

Groetjes Nicolette

Angelique zei

Prachtige sierlijke kaart, hele mooie mal met de bloemen en heel mooi papier.
groetjes Angelique

kaarten van Mariska zei

Wat een superschattige kaart. Dank je wel.

Unknown zei

Schitterend mooi gedaan
Mijn favo kleuren

Dora zei

Prachtig! Wat mooie kleurtjes en stansjes.

Unknown zei

Prachtige kaart geworden!

Joke zei

WoW wat is dit schitterend. Ik zag dit mooie kleurrijke papier al langskomen en wat is dit prachtig zeg. Super mooi gedaan.
Groetjes Joke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Een prachtig begin van deze bloghop! Wat een leuke kleurtjes! Groetjes Betha

Bea zei

Wauw wat eenprachtige creatie Janet, mooie knutselspulletjes voor november...

groetjes Bea.

Louwina Zijlstra zei

Hele mooie kaart en wat een mooie kleurtjes

Anoniem zei

Je kaart is beeldschoon Janet!
Wat het je mooie spullen gebruikt.
Prachtige combinatie,lieve kleurtjes.
Groetjes Jannie

Betha Horsmeier-Bouter zei

Zie alleen dat de bloghop van 19 oktober is??? Omdat alle berichten al van voor vandaag zijn, reageer ik maar even. De kaart die op Dutch Doobadooblog staat is ook anders dan deze! Groetjes Betha