maandag 16 oktober 2017

Dutch Doobadoo, Card Art Kruiwagen

Hallo allemaal,

Er is laatst een nieuwe card art van Dutch Doobadoo uitgekomen en daar wil ik jullie 
graag een voorbeeld mee laten zien.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kruiwagen

Als je de card art zo in de verpakking ziet is het altijd lastiger om je er wat bij voor te stellen dan dat er iets mee gemaakt is. Ik heb de kruiwagen niet plat gehouden maar ik heb er een 
"echte" kruiwagen van gemaakt waar je wat in kan stoppen.

j

Dit heb ik gedaan door de kruiwagen 2 x uit stevig karton/cardstock te maken.
Tussen de twee delen heb ik een bakje geplakt.
Simpeler uitgelegd, ik heb een bakje gemaakt en daar de twee delen van de kruiwagen tegenaan geplakt. Als design papier heb ik de autumn van Noor!Design gebruikt.
De wielen heb ik van zwart cardstock gemaakt.

En dan staat er een lege kruiwagen ;)

Die heb ik gevuld met wat tilantia/mos en ik heb de pompoenen van Noor!Design erin
verwerkt.  Ook zie je nog een paddenstoel en een bezem en schep in de kruiwagen liggen.
Want in de herfst vegen we alle bladeren bij elkaar die dan weer in de kruiwagen kunnen ;)

Met nog een takje klimop en een tekst banner vond ik hem vol genoeg.

Zo kan je dus van een platte shape art een leuke 3D creatie maken.



Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - KruiwagenNoor! Design - Autumn - Klimop Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfst Pompoenen  Noor! Design - Clear stamp - Autumn  Joy! Crafts - Kraft Cardstock - 50 x 35 cm (10 vel/300 grams)




1 opmerking:

Rosina zei

Een leuk gevulde kruiwagen is dit janet...wat een prachtige creatie is dat geworden, ik vind hem geweldig...

groetjes
Rosina