donderdag 12 oktober 2017

Theepot

Hallo allemaal,

Zo was ik in mijn map aan het rondsnuffelen welke card art ik eens zou gaan maken.
En toen zag ik deze theepot. Het is al weer een hele tijd geleden dat deze uit kwam en zo kreeg ik zin om hier eens mee aan de slag te gaan.


Ik heb de Card Art van de theepot 470.13.624 uit kraft getekend en gesneden.
en vervolgens met designpapier bekleed. Dit designpapier is van Pion Design - summer falls into autumn, Een hele mooie herfst serie. 

Op de onderkant heb ik een bloementoef gemaakt waar de paper art kraft blaadjes 479.002.008 tussen zitten. In de linker hoek van het plaatje heb ik nog twee puzzelstukjes geplakt. Die komen van een vel softboard 478.007.013 Ik vind het softboard nog steeds leuk om te gebruiken.
En niet alleen op kaarten, maar je kan het ook op mixed media projecten gebruiken.

Als laatste heb ik bovenaan de kaart nog een strik verwerkt met een parel erop.

Klaar om te versturen, naar wie?? Dat weet ik nog niet hihihi




Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Schitterende kaart. Echt tof

Awesome card. Well done
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be