donderdag 16 november 2017

Blog hop nieuwe Noor!Design


Hallo allemaal,

Ja, het is weer zover, er ligt weer een leuke nieuwe collectie Noor!Design voor jullie in de 
hobbywinkels. En daar hebben we natuurlijk weer een bloghop bij gepland om jullie diverse voorbeelden met de nieuwe spullen te laten zien.
foto van Jolanda Bergmans.

En dit is mijn voorbeeld kaartje : 


Ik ben aan de slag geweest met de rand stans en de vintage flourishes 6003/0083 van de varen bladeren.

Eerst heb ik het model, het hart van doobadoo, geknipt uit kraft karton.
Hierop heb ik het nieuwe designpapier geplakt, de Misty Winter 6011/0527
Het plaatje heb ik op het hart geplakt en in de hoek onder het plaatje zit een nieuwe stans van een hartje 6002/0991 die van de sc@p collectie van Noor!Design is.

De randstans 6002/0986 heb ik langs het hart geplakt.
Bovenaan nog een strik van raffia en een bloemetje waar ik de varen blaadjes tussen heb geplakt.
Net als bij de bloementoef, ook daar zitten de varen blaadjes tussen.

Zo, genoeg over mijn kaartje, nu snel verder hoppen naar:



En vergeet niet een berichtje achter te laten om voor een prijs in aanmerking te komen ;)

Veel hopplezier !!



Image and video hosting by TinyPic

28 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart Jeanet!

Paula zei

Echt een gave kaart Janet

Anneke vsn dijk. zei

Mooi kaart.Mooi met die een smal erlangs.

Anneke Van Dijk zei

Ging helemaal fout en krijg het bericht niet meer weg�� Mooi met die rand mal ernaast.

Wilma van Bergen zei

Wat een super leuk kaartje weer Janet, mooi met deze kleuren!

Louwina Zijlstra zei

Prachtige kaart Janet en noor heeft echt weer een mooie lijn.

Unknown zei

Wat een mooi kaartje. Vindt ook vooral de kleuren en het autum greetingskaartje erg mooi

Mieke zei

Mooi kaartje, Janet, ik heb weer ideeën opgedaan. Met plezier ook even verder gekeken.

Groetjes Meke

Manel zei

Superkaart

Rosina zei

Een schitterend herfsthart Janet...wat een geweldige details er op gemaakt...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

miriam zei

zo wauwww het ziet er prachtig uit

Hennie Filius zei

Wat een mooie kaart ik vind dat hart zo gaaf gr hennie

Anoniem zei

Hoi Janet, wat heb je het hart mooi bewerkt, super mooi zo met de randmal.
groetjes Ina v d Kaa

Merian Creatief zei

Hoi Janet,
Prachtige kaart!

Gr.Merian Dröge

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha

Wijnanda zei

Wow, wat is dit weer een mooie kaart en wat een warme kleuren!

Heidie zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren combinatie.

Liefs Heidie

Marga's place zei

Super mooie kaart.
Zoals altijd😀

Unknown zei

Super gave kaart erg leuk met die rand mal langs het hart en wat komen de varenblaadjes mooi uit in je bloementoef

Groetjes Elly

Marlies zei

Mooi kaartje! Ik ben vooral weg van de varenbladeren.

marjo van soest-van holst zei

Een prachtig hart heb je ervan gemaakt,Janet.
Groetjes, Marjo

hvdkemp@ziggo.nl zei

Mooie kleuren, gave kaart

Grietje zei

Wat een prachtige kaart en mooie rand erom heen! Daar zitten weer heel veel hebbedingetjes bij!

Xx Grietje

Monica van Dorp zei

Wauw wat een super gave kaart. Mooie kleuren bij elkaar. Erg leuke nieuwe mal van Dutchdoobadoo. Groetjes Monica

Angelique zei

Prachtige herfstkaart, wat een mooie rand. Mooi de bloementoeven met de varenblaadjes.
groetjes Angelique

Bozena-creaties zei

Prachtige kaart, fijne weekend

Maaike van de Bunt zei

Hallo Janet,
Wat een prachtige kaart,
Mooie kleuren.
Groeten,
Maaike

Made by Nicolette zei

Heel mooi herfst hart, die rand om dat hart is super mooi!

Groetjes Nicolette