donderdag 23 november 2017

Bloghop Dutch Doobadoo



Hallo allemaal,

Wat hebben we al een druilerige dagen gehad. Maar dat vind ik ook wel weer lekker om bij te knutselen. Heerlijk warm binnen een muziekje er bij aan en wat is er dan nog leuker om met de nieuwe Dutch Doobadoo collectie aan de slag te gaan. 

En omdat het weer een nieuwe collectie is, hebben we er weer een bloghop bij.
Dus we hebben met het hele team weer voorbeelden gemaakt met de nieuwste producten. 

foto van Jolanda Bergmans.foto van Jolanda Bergmans.foto van Jolanda Bergmans.

Hierboven zie je ze allemaal op een rijtje.

Ik heb voor de bloghop gekozen voor de shape art  470.713.159

Het is een winterkaart geworden.
De shape heb ik uit grijsblauw cardstock gesneden en beplakt met Maja papier.

Het plaatje wat ik er bij uit heb gezocht is van Noor!Design. - winter wishes.
De kerstbomen zijn van een one of a kind set 6002/0583. Deze bestaat uit 4 delen die je kan stapelen. 
Dit heb ik gedaan met stukjes foamtape er tussen en wat sneeuw op de onderkantjes van de delen.

En "onze" Snowy mocht ook niet ontbreken
De "Mon Ami" van Noor!Design. 
Ik vind het zo`n leukerd ;)

Bovenaan nog een bloementoef met wat rietjes en links nog de tekst winter.

Ik zal jullie niet verder ophouden zodat je snel kan verder hoppen naar de volgende kaart.

Die is van 


Laat je nog even een berichtje achter? Dan maak je nog kans op een mooie prijs !

Veel hopplezier !!

Image and video hosting by TinyPic

29 opmerkingen:

sylvia zei

Wat 'n geweldige kaart

Groetjes sylvia koning

Rosina zei

Wat een een schitterend winters kaartje Janet...weer zo een gaaf nieuw modelletje en zeker is die "Snowy"is super schattig...

Groetjes
Rosina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig nieuw model en super mooie kaart! Groetjes Betha

Anoniem zei

Super mooi kaartje Janet,prachtig .
Dit model vind ik erg leuk.
Je hebt er wat moois van gemaakt!
Groetjes Jannie

Bea zei

Prachtig winterskaartje Janet, weer een mooi stencil.....

groetjes Bea.

Christel zei

Leuke kaart, vooral ook de bloementoef is heel mooi!

Hennie Filius zei

Wat een leuke bloghop hebben we weer en wat een inspiratie top

Dia zei

Prachtige kaart en een mooi model. Ik heb deze al besteld.

Monique van Tol zei

Beste janet, ik ben nog niet zo lang lid en begrijp het bloghoppen niet.
Ik ben meervoudig gehandicapt, heb wel goede arm en handfunctie en
Vind het heerlijk te knutselen. Voor sommige dingen heb ik meer uitleg nodig.
Meestal red ik me goed, vooral door die ideale filmpjes. Bloghoppen is helaas mij niet duidelijk
Is het mogelijk een stap voor stap beschrijving te sturen.
De webshop werkt trouwens fantastisch, dat lukt wel ��
Ik hoop van je te horen

Nancy Soetaert zei

de sneekjes waren veelbelovend, jouw creatie als eerste is alvast een eerste toppertje! Een mal waar je heel veel op kwijt kan, lekker tof!
dankjewel voor de inspiratie!
Nancy

Joke zei

Heel erg leuk gedaan. Dat sneeuwpopje is ook wel heel erg leuk zo op de voorgrond.
groetjes Joke

Diny zei

Wat een schitterende kaart....het model is heel erg gaaf!
Groetjes Diny

Hetty zei

Wat leuk om een kaart met dit model te zien, zou het niet zo snel kopen maar ik vind het schitterend ... dus toch op mijn verlanglijstje geplaatst
Mooie details heb je verwerkt op je kaart
groetjes Hetty

Marja zei

Wat een leuk model ,je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt!
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Weer een hele leuke kaart model het was idd heerlijk weer om te freubelen deze week!
dit is weer een toppertje!
Groetjes Anita

Maaike van de Bunt zei

Wooow, wat een mooie kaart !!
Groeten,
Maaike

anja zei

Een prachtig wintersfeertje. Mooie kaart, met leuke details. Groeten Anja

Miriam's creablog zei

zoals altijd weer een geweldige kaart. Gr. Miriam

Rikie Lansink zei

Is weer een prachtige kaart geworden.

ricky zei

prachtige kerstkaart geworden

Unknown zei

Prachtige kaart Janet, groetjes Anita

Petra zei

Wat een ontzettend leuke mal Janet met veel mogelijkheden. Je hebt het mooi gedaan.
Groetjes
Petra

Anoniem zei

Schitterend mooi is je kaart Janet!
Heel leuk model en leuk gemaakt.
Groetjes Jannie

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje!

Monica van Dorp zei

Wat een prachtig kaart. Deze shaped art mal vind ik echt te gek. Ook de kleur combinatie vind ik super mooi. Groetjes Monica

marjo van soest-van holst zei

Hallo Janet,
Een prachtige kaart heb je er van gemaakt,zo doe je veel ideeën op.
Groetjes, Marjo

Thera Rolleman zei

Echt een gave kaart weer. Super shape ook!

Jacqueline zei

Prachtige winterkaart, heel mooi gedaan
groetjes Jacqueline

riekie zei

Schitterende kaarten heb ik gezien,Weer genoeg ideeën opgedaan