vrijdag 3 november 2017

Nieuwe Sketch Challenge bij Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,


Het is bij Doobadoo weer tijd voor een nieuwe sketch Challenge.
De 33ste al weer. En dit keer mogen we met de Dutch Card Art 470.713.624 aan de gang.

foto van Jolanda Bergmans.

Bovenstaande foto is de sketch die je aan moet houden als je een prijs wilt winnen.
En met deze sketch heb ik ook een voorbeeldkaart gemaakt.



De theepot heb ik uit grijsblauw cardstock gesneden en beplakt met designpapier.
Hierop heb ik diverse designpapiertjes geplakt.
De afbeelding heb ik ingekleurd met de Zig markers.
Bovenaan de pot heb ik nog een grote strik verwerkt met wat meeldraadjes.

In de onderhoek heb ik een theepot met een kopje geplakt die
ik met stansjes van Noor!Design heb gestanst.

En wil je nu meedoen met deze sketch challenge, dan kan je hier alles vinden:

https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoochallenge/

SUCCES !!


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: