donderdag 11 januari 2018

a dream is a wish your heart makes- mixed media tag- Lindy`s



Hallo allemaal,

Oooh, hoe verslavend kan het zijn, mixed media,
Ik houd er van. Natuurlijk vind ik kaarten maken ook nog ontzettend leuk hoor, en die maak ik ook nog wel, maar soms heb je even zo`n dipje dat het niet lukt zoals je wilt. 
Dus dan ga ik maar weer aan de klieder, in de hoop dat het de volgende x wel lukt met een kaart.
Er borrelen genoeg ideeën in mijn hoofd, en die komen er vast nog wel uit ;)


Maar goed, nu eerst deze grote tag.
Hiervoor heb ik een dun canvasboard in een formaat van 10 cm breed bij 25 cm gesneden.
Vervolgens heb ik er de transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo opgedaan door een mask.
Daarna heb ik er twee kleuren Lindy`s sprays op gedaan.
Bovenaan de FUZZY NAVEL PEACH en onderaan de COWABUNGA COPPER.
Dit heb ik even gedroogd met een heattool en ben vervolgens verder gegaan met de opbouw van de tag. Ik heb een strook ribbelkarton gescheurd en in de witte gesso gezet.
Daarna met de TAINTED LOVE TEAL op de strook gesprayd en gedroogd en op de tag geplakt.
Hiervoor heb ik de transparante structuurpasta van Doobadoo gebruikt. Hier kan je heel goed diverse materialen mee plakken. Daarna heb ik een stans van Noor!Design gebruikt die ik twee x uit
kraft heb gestanst. Deze twee heb ik op elkaar geplakt en wit gemaakt met gesso.
Daar heb ik zilveren Nuvo mouse op gedaan. Ook deze heb ik op de tag geplakt.


Daarna 3 bloemen, De middelste is van klei en de twee andere zijn van ijzer.
De middelste klei bloem heb ik besprayd met Lindy`s cowabunga copper.
De andere twee ijzeren bloemen heb ik in de aqryl verf gezet in een teal kleurtje.

Daarna heb ik er twee vlinders op geplakt,  die ik met de Lindy`s Fuzzy navel peach op kleur heb gebracht. En in de vlinders heb ik 2 nips geplakt die weer in de aqryl verf zijn gezet.
Verder nog allerlei dingetjes zoals blaadjes, kraaltjes, glitters enz.enz.

En als laatste heb ik er een kleine label aan gehangen.
Deze label heb ik gemaakt met Krimpie Dinkie. Dit is een krimpfolie wat 3 x dikker word en 9 x kleiner. Dit kan je in de oven doen, maar ook met een heattool verhitten.
Voor dat ik het verhit heb, heb ik er een tekst op gestempeld met stazOn inkt.

Deze label heb ik met een strik, die op kleur gebracht is met een spray, aan de grote tag gehangen.

Ik vond het weer heerlijk om te doen, en wie weet heb je er inspiratie van gekregen.


https://lindysgang.blog/color-challenge-info/


Met deze tag ga ik ook nog meedoen met de challenge bij Lindy`s creative ( stampgang.)
Wil je ook meedoen, dan kan je je hier opgeven:
https://www.facebook.com/groups/1883357395248439/


OOOH, ze hebben geweldige producten bij Lindy`s.
https://www.lindysgang.com/

En deze worden nagenoeg ook allemaal bij Hobbyvision verkocht ( zoooo vervelend ) LOL

https://www.hobbyvision.nl/n2/23257/67037/Lindys-Stamp-Gang.htm


Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Miriam's creablog zei

wat super gaaf weer, ik ben op zoek naar kleuren in dez range, dus helemaal tof om ze zo te zien 😘. Dank je wel Janet ook voor de duidelijke omschrijving . Gr. Miriam

Pascale B. Scrap zei

Your tag is amazing! Thank you for playing along with Lindy’s!