donderdag 18 januari 2018

Nieuwe Noortjes, bloghop



foto van Jolanda Bergmans.

Hallo allemaal,

Oooh, vinden jullie de nieuwe collectie ook weer zo mooi !!??
Ik ben er echt mee in mijn nopjes ;)

En ja, een nieuwe collectie betekend weer een nieuwe bloghop.

Als jullie gestart zijn bij het begin, dan kom je vanaf het Noor!Design blog.
Daar heb je een deel van mijn creatie kunnen zien,
En dat was deze:


En omdat je nu lekker aan het rondhoppen bent, laat ik de creatie nu helemaal zien.



Ik heb het nieuwe designpapier gebruikt, Vintage Roses 6011/0548.
Samen met de florar flourishes van de madeliefjes.
Deze heb ik gestanst uit een vel aquarel papier wat ik op kleur had gebracht met de Lindy`s spray.
Na het stansen heb ik ze een beetje bol gemaakt en in het hartje heb ik mini prills geplakt.
Eigenlijk hoort er een gestanst hartje in, maar ik vond dit wel een keer geinig ;)


Het model van de kaart is van Dutch Doobadoo - cabinet.470.713.653.
Een maatje kleiner heb ik het designpapier erop geplakt.
Vervolgens de bloemen. Hiervoor heb ik niet alleen de floral flourishes gebruikt maar ook
de Vintage flourishes van de hortensia. Deze heb ik even gekleurd met een beetje Versamagic Chalk inkt. Daarna opgebold en in elkaar geplakt. 
Als laatste heb ik de takjes rondom geplakt die ik ook met een lindy`s spray op kleur heb gebracht.
Nog een beetje accenten met wat parelpennen en wat witte streepjes met een sharpie pen. 
Ow, en er zit ook nog een klein tekstje op , deze heb ik gestempeld met sky blue Archival inkt.
Daarna nogmaals erop gestempeld met Versamark en clear embossingpoeder erop gestrooid.
Na het verhitten ervan, kreeg de tekst een mooie glans.

Nou, dat was het wel wat mijn bloghop kaart betreft, ik zal je niet langer ophouden.

Als je het leuk vind, kun je dus nu lekker doorhoppen naar de volgende en dat is


Laat je nog even een berichtje achter?
Want doe je dat bij het hele team, dan maak je nog kans op een leuke prijs!!

Veel hopplezier !!


Image and video hosting by TinyPic

41 opmerkingen:

Gina zei

Dat zal wel zijn dat je ermee in je nopjes bent ! Zo een mooie collectie! En wat heb je er een mooie creatie mee gemaakt ! Super ! Groetjes, Gina

Dia zei

Wat leuk gedaan zo. Hele mooie kaart Janet.

Unknown zei

Wat super gaaf zeg

Betty V. zei

superleuk geworden Janet!

Monica van Dorp zei

Ik vind de nieuwe collectie helemaal te gek. I love it 😍😍😍
Wat heb je een Schitterende kaart gemaakt. De kleuren, de bloemen, het papier en de opbouw echt super mooi 😍😍 Groetjes Monica

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden, de bloemen vind ik echt geweldig! Groetjes Betha

Jolanda zei

Super leuke kaart en heeft me weer veel inspiratie gebracht

Maaike van de Bunt zei

Wat een leuke kaart !! Die bloemetjes zijn echt leuk !!
Groeten,
Maaike

Bea zei

Wat een super leuke creatie Janet, prachtig model en wat een mooie nieuwe knutselspulletjes zijn er uitgebracht....

groetjes Bea.

Sylvia kaarten en zo. zei

Mooi gedaan Janet!

Wijnanda zei

Wat een mooi kaart. Die verschillende tinten blauw an de bloemen .vind ik ook zo mooi!
Mooie mal ook en het designpapier!

Louwina Zijlstra zei

Mooie kaart janet en dat design papier en die bloemen heb je ook mooi gekleurd.

Groetjes van Louwina

Unknown zei

Super mooi project! Leuk om te zien dat je de hartjes van de bloemen nu anders hebt. Ik heb de stans vorige week bij de opening gekocht en moet hem nog uitproberen. Nu weer een extra ideetje.
Groetjes Brigitta

Cobie zei

Prachtige kaart Janet!
Groetjes Cobie

Unknown zei

Heel mooi. Ik ga de stans volgende week ook eens proberen!!!

Made by Nicolette zei

Prachtig en die kleur van de bloemen is ook echt geweldig!

Groetjes Nicolette

By XaLu zei

Wow, wat een prachtige kaart weer! Die bloemen zijn schitterend. Ik vind het idee van het hart van de bloem super!

Groetjes,
Nicole

Antoinette hol zei

Ik ben weer helemaal verliefd
Wat een fleurig geheel .

Unknown zei

Wat een leuk idee die mini prills in het hart van de bloem. Prachtige kaart.
Groetjes, Marjon

ger zei

wat een mooie kaart is het geworden de bloem is fantastie's

Margrietha Weijers zei

Echt heel mooi
Vooral de kleur van de bloemen 😍

Miriam's creablog zei

prachtig gemaakt Janet. Echt een heel leuk idee, met alleen maar bloemenstansen en je stempel erbij. Gr. Miriam

Debby Kuster zei

Prachtige bloemen. Mooie creatie

Xx Debby

Astrid zei

Brengt mij weer op leuke ideeen! Dank je wel!

Willemien Leijten Senders zei

Vind het gaaf wat je zoal maakt,krijg er echt inspiratie door,dank je wel

Susan van der Doelen / van Dieten zei

Super leuke kaart. De bloemen vind ik ook helemaal geweldig!

Josee Heylen zei

wow een hele mooie creatie, de bloemen zijn prachtig

Unknown zei

Hallo Janet,

Leuk om op je blog te kijken, brengt wel leuke ideeen naar boven..

Groetjes Eugenie

Crealian zei

Mooi zeg! Die madeliefjes maken me zo nieuwsgierig hoe ze er in het echt uitzien..... ze zien er zo mooi fijntjes uit!

Corine zei

Janet wat een originele creatie. Ik ben nieuw in deze groep maar wist niet dat je met zoveel producten die ik al thuis heb, zoveel moois kan maken. Echt origineel en bruikbaar voor vele doeleinden. Alleen....hier ben je wel even mee bezig!!! ����

Diana zei

Oh Holy! Dat is gaaf geworden en zeer inspirerend!!!!!
Keep on craftin'
xo
Diana

Patricia haulez zei

Wat een mooi kaart. En verschrikkelijke leuke materialen.

marjo van soest-van holst zei

Prachtige kaart met mooie bloemen.Ben zelf ook gek op bloemen en dit model op deze manier zal ik zeker namaken.
Groetjes, Marjo

roelie zei

super gaaf janet ook de bloemen zelf gekleurd erg mooi en een ander hartje zeker leuk

gr roelie

monique zei

superssssssssss

Ela zei

Oja mooi en lekker fris zijn je bloemen. Leuk model ook! Groetjes Ela

Thera Rolleman zei

Wat gaaf die mini pearls in het hart van de prachtige bloemen! en dat papier ben ik ook helemaal weg van. Al met al een prachtig kaartje dus! groetjes, Thera

Angelique zei

Prachtig drieluik met mooi papier en zulke mooie bloemen.
groetjes Angelique

Unknown zei

prachtige kleuren,de vrolijkheid springt er van af

Elske zei

Dit is mijn eerste keer dat ik echt ga hoppen, maar de eerste pagina (die van jou dus) is al heel inpirstievol! Bedankt voor de ideeΓ«n!

Annemarie zei

Wat een leuk model kaart in frisse kleuren, MOOI!