donderdag 22 februari 2018

Albumpje , Live uitzending februari 2018

Hallo allemaal,

Gisteravond heb ik tijdens een live uitzending in de Facebook groep van 
Create it with hobbyvision dit albumpje gemaakt.
Niet exact het albumpje wat ik hier op de foto`s laat zien, want die had ik voor de uitzending al af.


Deze heb ik gemaakt met als basis kraft papier.
En designpapier van Pion. Legend of the Sea.


En bij dat onderwerp passen natuurlijk de leuke "zee:  stansjes bij van Noor!Design.
Op de voorkant heb ik het plaatje van de zeemeermin geplakt die bij het papier zat.
De stansjes van de , in dit geval, lieve kwal, en een schelpje konden ook nog mooi op de voorkant.
Net als een stukje vissersnet en wat bloemetjes
De sluiting heb ik ooit eens ergens vandaan gehaald, deze kwam ik nog tegen in mijn laadje en vond hem hier wel mooi bij passen ;)

Als je het eerste flapje opent komt je dit te zien.
Bekleed met het designpapier en de stansjes van Noor!Design



De binnenkant heb ik helemaal voorzien van plaatjes en papiertjes.
Alle randjes daarvan heb ik gedistresst en bruin gemaakt met wat Distress inkt


Beetje lastig om op de foto te zetten maar dit is het harmonicaatje wat er in zit.
Hier heb ik wat foto`s ingeplakt die ik in Scheveningen had gemaakt


Ook hier weer diverse designpapiertjes en foto`s

Mijn leukste foto, onverwacht gemaakt, mijn man met onze dochters in silhouette.

En de meeuw, die zat zo leuk te kijken, die wilde wel graag op de foto hihi


En met mijn glazen foto bolletje heb ik ook nog wat foto`s gemaakt.
Die paste ook wel leuk in dit albumpje.

Wil je dit albumpje ook maken, dan is dit het boodschappenlijstje:

BOODSCHAPPENLIJSTJE
Kraft of cardstock:
12 cm breed en 24 cm lang
9,8 cm breed en 12,5 cm hoog
van 9,8 cm breed en 7 cm hoog
2 stukken van 8,5 breed en 30 cm lang
een label van 6,5 cm breed en 9,5 cm hoog
een label van 7,5 cm breed x 8 cm hoog
De volgende delen designpapier:
2 van 9 hoog x 9,3 breed ( voor en achterkant)
4 van 5 cm breed x 11,5 cm hoog ( zijkanten voor en achter)
2 van 4 cm hoog x 9,3 breed. ( onderste flapje voor en achter )
2 van 11,5 hoog en 9,3 breed. ( binnenkant en achterkant basis)
4 strookjes van 1,3 cm hoog x 9,3 cm breed ( vouwranden)
4 stookjes van 11,5 hoog x 1,3 breed.( vouwranden)
9 delen designpapier van 9,5 hoog en 8 cm breed ( harmonica delen)
Basisdingen:
Stevig dubbelzijdig plakband van ongeweer een halve cm breed
Vouwbeen, mes, liniaal, plakband, versieringen passend bij jou designpapier
En een cirkelpons minimaal 1,5 cm tot ongeveer 3,5 cm. Of iets om een halve cirkel eruit te snijden.
Eventueel bruine inkt voor de randjes
Iets om het albumpje te sluiten b.v. magneetjes / klittenband, of zoals ik tijdens de live laat zien met een zelfgemaakt riempje.

En wil je er het live filmpje van bekijken, die kan je vinden op het YouTube kanaal van Hobbyvision.
klik daarvoor op onderstaand logo



Veel plezier er mee !!!


Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Rosina zei

Wooooow wat een schitterend albumpje Janet, zo leuk al die verrassende harmonica deeltjes
een leuke herinnering aan het mooie Scheveningen

groetjes Rosina

Hobby Hoogland zei


Goedemorgen Janet.
wat een prachtig boekje heb je gemaakt ,past allemaal zo mooi bij elkaar,ga het filmpje straks nog een keer kijken en wie weet ga ik de basis ook wel maken.
nog een mooie dag gewenst,trek iets warms aan.
groetjes Marjan.