dinsdag 20 maart 2018

love this life


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag mijn nieuwste canvas laten zien,

Toen we in de winkel ( Hobbyvision ) met de nieuwe spullen aan het uitpakken waren, kwamen daar ook deze leuke raampjes met luikjes uit een doos. Deze vond ik zo leuk dat er 1 met mij mee ging naar huis. Deze heb ik dus op een canvas verwerkt.


Als eerste heb ik het canvas voorzien van Transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo.
Dit heb ik door de mask van de bricks gesmeerd en gedroogd met een heattool,
Dit kan ook aan de lucht drogen, maar daar heb ik op mijn manier nooit het geduld voor :p

Toen de "steentjes" droog waren heb ik het canvas voorzien van 2 kleuren spray`s.
De kleuren zijn Lindy`s Starburst - Tainted Love Teal
en Lindy`s Starburst - Tiffanylou Blue
Dit zijn echt mijn favoriete kleuren. Deze heb ik een beetje door elkaar laten lopen
en gedroogd met de heattool. 

Ik ben toen verder gegaan met stukjes ribbelkarton.
Deze heb ik met een beetje gesso wat wit gemaakt en met de structuurpasta opgeplakt.
Met de transparante structuurpasta plak ik eigenlijk alles op wat betreft mixed media.



Na het ribbelkarton heb ik er nog een taartkleedje op geplakt.
En toen was het tijd voor het raampje.
Dit raampje heb ik met hete lijm opgeplakt.


Daarna kon het versieren beginnen.
Zo heb ik er diverse metalen dingen op geplakt en natuurlijk ook bloemen.
Er zitten strookjes filmstrip van Tim Holtz op, een klokje, gemaakt met een mal en lichtgewicht klei, een tekst kaartje een gestanst tekstje wat ik voorzien heb van embossingpoeder van Lindy`s
kraaltjes, glitter en softboard honingraad van Dutch Doobadoo.

Toen het naar mijn zin oke was heb ik er nog wat pareltjes op gemaakt met Nuvo
drops flesjes en heb het geheel even laten drogen.

Nu mag hij mooi op een tafeltje staan in onze kamer.

De maat van dit canvas is trouwens een A4.



Image and video hosting by TinyPic

Prima Marketing - Frank Garcia - Parisian Arch Shutters 3 Creative Paper Clay - 4oz. (113 gram) Prima Marketing - Vintage Art Decor Moulds - Baroque 6 Prima Marketing - St. Tropez - Flowers Celeste Lindys Stamp Gang - Starburst Spray - Salt Water Taffy
Lindys Stamp Gang - Embossing Powder - Desert Moon Turquoise Nuvo - Glow Drops - Blue Crush Schudmateriaal - Decoratie Glitterset Assorti - Fairy Tale  Metal Art - Bladeren brons 4,5 cm - 10 stuks Canvas Board, A4

Dutch Doobadoo - Texture Paste Transparant Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bricks   Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn  Tim Holtz - Filmstrip ribbon Tim Holtz - Idea-Ology - Chipboard Quote Chips (58/Pkg)

1 opmerking:

Martin zei

Ziet er weer prachtig uit!