dinsdag 3 april 2018

Happy Birthday - Denim Blues

Hallo allemaal,

Er zijn weer diverse nieuwe stansblokken van Studio Light in de winkel
binnen gekomen, en daarvan ging er ook 1 met mij mee naar huis ;)
Ik heb daar de volgende kaart mee gemaakt.


Als eerste heb ik een achtergrond uit het blok gekozen en daar een leuk plaatje bij uitgezocht die ook in dat blok zat. Dit plaatje heb ik op een stansmal van Noor!Design geplakt.
In de rechterbovenhoek heb ik er het nieuwe stansje van het vissersnet achter geplakt.

De randen horen weer bij de ronde mal van het plaatje en eveneens van Noor!Design.

De versieringen van papier heb ik ook het het stansblok gehaald en er zitten nog
wat schelpjes en een bloementoef op. Bij de bloementoef heb ik er nog een kreukel lintje bij geplakt en twee stukjes van het filmstrip lint van Tim Holtz.

Met her en der wat witte gesso van Dutch Doobadoo en een 3 tal pareltjes vond ik het vol genoeg.


Image and video hosting by TinyPic

Studio Light - Stansblok A4 - nr 67 Denim Blues Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk  Noor! Design - Blauwe mal - Bloemenrand Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Tim Holtz - Filmstrip ribbon Dutch Doobadoo - Dutch Hobby GlueNoor! Design - Under the Sea - Net/Dolphin/WhaleLint -  Seam Binding 14mm - NaturelNuvo - Crystal Drops - Caribbean OceanJoy! Crafts - Kraft papier A4

Geen opmerkingen: