donderdag 26 juli 2018

Blog hop Dutch Doobadoo


Hallo allemaal,

Zoals altijd hebben we weer een bloghop waar we de nieuwe uitgave van Dutch Doobadoo laten zien.
Het team heeft voor jullie weer prachtige voorbeelden gemaakt, die je tijdens de hop kan bekijken,
En je hebt ook nog een kans om een leuk pakket te winnen van Dutch Doobadoo, hiervoor laat je bij ieder team lid die met de hop mee doet een berichtje achter.

Voor deze bloghop heb ik een soort mixed media kaart gemaakt.


Hierbij heb ik de nieuwe mask 470.715.128 gebruikt,
Als eerste heb ik een stukje chipboard van 20 x 11 cm in witte gesso gezet.
Daarna heb ik er wat inktspray op gesprayd en toen dit droog was heb ik er met de nieuwe mask en structuurpasta de blokjes op gemaakt.

Daarna ben ik het gaan decoreren met diverse materialen zoals rietjes, bloemen, ribbelkarton, draadlint, de chipboard gears ( ook van Doobadoo ) en nog diverse andere embellishments.

Ben je al nieuwsgierig wat de andere teamleden hebben gemaakt??

Ga dan snel door naar 


ook zij heeft een mooie creatie klaar staan!
En vergeet niet een berichtje achter te laten, dan maak je kans op een leuke prijs!!

Succes !!


Image and video hosting by TinyPic

31 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi en prachtige kleurtjes! Groetjes Betha

Hennie Filius zei

Wat een prachtig kaart deze wil ik wel met mijn verjaardag krijgen☺️

Unknown zei

Mooi zeg en duidelijk uitgelegd hoe je het hebt gemaakt en met welke materialen

Mooie kleuren ook gebruikt

Bedankt voor de uitleg

Petra zei

Wat een mooie kaart. En een duidelijke uitleg hoe deze is gemaakt

Carmeij zei

Heel erg leuk om te zien dat mix media heel goed op kaarten is toe te passen.
Vind de gebruikte kleuren erg mooi!

ellyscard creatief zei

Super mooie kaart. Leuke kleurtjes heb je gebruikt.

Wilma van Bergen zei

Wat een prachtig geheel is dit geworden, zulke mooie kleuren!

Crealientje zei

Prachtige mixed media kaart!
Mooie details. Het is een kaart , maar zou ook zomaar aan de muur kunnen hangen als kunst :)
Heel leuk gedaan!
Bedankt voor je uitleg.
Hop, ik ben te nieuwsgierig, dus ben weer weg!!!!
Groetjes Crealientje.

Diny zei

Wow.....dit is super GAAF!
Groetjes Diny

Bea zei

Schitterend mooie creatie Janet, prachtige kleuren, echt toppie...

groetjes Bea.

brigitte_vroegop zei

Wat een prachtige mixer media kaart, vooral die rietjes ertussen....

Betina zei

Wauw, superleuk projectje, mooie kleurtjes ook bij elkaar

Fina zei

Wat een leuke kaart met veel werk en bloemrijk

Wil zei

Wat gaaf Janet. We kunnen nooit masks genoeg hebben toch :D

Sylvia de Bruin zei

Super mooi , niet mijn kleur dat roze maar deze is wel erg gaaf

Astrid van der Linde zei

Wat een mooi kaartje!! Leuke techniekjes!

creatiefpaultje zei

Echt een cadeautje om te geven en te krijgen!!

Trijntje zei

Wat. Een prachtige creatie. Supermooi gemaskt . Ik hop snel naar Tineke. .groeten Trijntje

Crea-Mo's Cards & More zei

Prachtige 😍😍 creatie in super mooie kleurtjes. Groetjes Monica

Jacqueline zei

Mooie kaart met prachtige kleuren ��

Wiebine zei

Mooi geworden hoor, mooi kleurgebruik!

ger zei

leuke kleuren gebruikt weer fantasties

Maaike van de Bunt zei

Prachtig !! Mooie kleuren
Groeten,
Maaike

Maria vd Horst zei

Mooie kaart hoor!

Joke zei

Schitterend zeg, echt een klein pronkstukje hoor en wat zal dit mooi staan als je hem ergens ophangt.
groetjes Joke

sylvia zei

Wat 'n geweldig mooie kaart.
Groetjes sylvia koning

Lia zei

Wat zijn ze allemaal weer leuk, inmiddels mijn keuze gemaakt.
Een prachtige creatie is dit weer!! Ben zo blij met deze stencils.
Groetjes Lia

Unknown zei

Wat een prachtige kaart met de zomerse kleur roze :-)

Unknown zei

Wat een prachtige kaart met de zomerse kleur roze :-)

Crea Ankie zei

Heel mooi Jeanet!!

hvdkemp@ziggo.nl zei

Supermooie kaart. Gezellig met van alles erop en mooi achtergrond. Top