maandag 6 augustus 2018

lief klein doosje - straw dispenser


Hallo allemaal,

In de maand juli kwam dit modelletje van een heel schattig doosje uit van Dutch Doobadoo.
Hiermee ben ik toen meteen mee aan de slag gegaan, want ik vond het zo`n leukerd.



Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Straw dispenser
straw dispenser 470.713.049

Allereerst teken je de mal uit,
Hiervoor neem je 1 x de gehele omtrek en de rillijnen. 
De rillijnen zijn meestal de middelste van de 3 lijnen.
De binnenste kleinste lijnen zijn bedoeld voor designpapier.
Zet ook even puntjes waar de kleine gaatjes zitten, Hier komt namelijk een rietje door 
om het doosje te sluiten
Na het tekenen kan je het uitknippen of snijden en de rillijnen vouwen.
Ik heb het geheel eerst beplakt met designpapier en daarna pas het doosje.


Het doosje sluit door middel van een rietje.
Het designpapier wat ik er voor gebruikt heb is een paperpad van Craft ) clock - Lavender Hills.
Ik heb het zo gesneden dat onderlangs de lavendel en de fiets op het designpapier staan.


En natuurlijk weer een toef met bloemen en langs de randen heb ik nog parelband geplakt.

Ook dit modelletje zal bij mij niet de enigste blijven. Het is zo leuk en klein dat je
het heel mooi voor diverse doeleinden kan gebruiken. Denk maar eens met kleine sokjes voor een baby, geld voor een feestje, met chocolade ( als de hitte weg is hihi )  en ga zo maar door.

Ik hoop dat jullie hem ook weer leuk vinden,



Image and video hosting by TinyPic



Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Straw dispenser Craft-O-Clock - Paperpad 6  Rayher - Kralenstreng - 3draads Bloemen - Scrap-Unlimited - Floor - Turquoise  Papicolor Original - Scrap - 37 Sering  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue

1 opmerking:

Daphne zei

Héél erg leuk!
Ik ga het onthouden, want dit z xijn echt leuke doosjes voor een klein kadootje.
Bedankt voor het delen.
Mooie kleuren combinatie gebruikte jij hoor.