donderdag 27 september 2018

Bloghop Dutch Doobadoo


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een bloghop van Dutch Doobadoo.
Het team heeft weer leuke creaties gemaakt met de nieuwste artikelen die er weer zijn.

Hoe werkt de bloghop: 
  • Ga tussen 27 september t/m 29 september 2018 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Zo maak je dus kans op een leuke prijs !!


En dit is mijn voorbeeld die ik gemaakt heb voor deze bloghop.

Hiervoor heb ik de Card Art- fles 470.713.686 gekozen en er een schudkaart van gemaakt.
De basis is roze cardstock en achter de opening heb ik mica geplakt.
Daarop foamtape rondom de opening en er leuk schudmateriaal in gestopt. 
Daarna met een leuk designpapier op de achterkant dichtgeplakt.
Doordat het foam er tussen zit, kan je nu de kaart schuden en gaan de deeltjes heen en weer.
Verder natuurlijk weer mijn favoriete bloemen en een leuke tekst.

Je mag van mijn blog nu doorhoppen naar


Ook zij heeft een creatie klaar staan om jullie te laten zien!

Veel hopplezier !!

Ennehh, vergeet je berichtjes niet achter te laten om voor een leuk prijs in aanmerking te komen ;)








Image and video hosting by TinyPic

19 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een mooie binnenkomer voor de bloghop.
De fles is super mooi geworden, leuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt.
Groetjes Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie fles is het geworden sjiek hoor mooi begin voor de bloghop
groetjes ellen

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat is die mooi geworden zeg gaaf hoor

Hennie Filius zei

Leuke kaart met dat schudmateriaal

NDerksen zei

Wat een mooi begin van de bloghop, krijg meteen zin om ook lekker creatief bezig te zijn.
Ik wacht nog even daarmee.... 🤔😉😂

Liefs Nolet

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk. Wat een geweldig nieuwe mal! Groetjes Betha

Crea Ankie zei

Heel erg mooi Jeanet!!

Rosina zei

Woooow zo leuk deze skakercreatie Janet...heel mooi gemaakt met die flessenmal...Chapeau!!!

groetjes Rosina

Jessy meskens zei

Och dit is enorm mooi met het schudmateriaal.leuke kleurtjes ook !

Betina zei

superleuk fleskaart met heel erg leuk schudmateriaal .......

Judith zei

Vind de fles super leuk, je kaart is prachtig.
Je kunt veel kanten op meet de fles dat vind ik er wel mooi aan, staat op mijn hobby lijstje.
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergaaf deze leuke fles Janet. Leuk dat je er een schudgedeelte in hebt gedaan, dat geeft er meteen iets extra feestelijks aan vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan ......de fles is ook nog gevuld!
Groetjes Diny

Wilma van Bergen zei

Je hebt er echt weer iets super gaafs van gemaakt. Heel leuk vooral ook met dat schudgedeelte.

شركة المثالي سوبر zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
شركة المثالي سوبر zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Wilma Huizinga zei

Wat ern goed idee om er een schud gedeelte in te maken. Erg leuk! Groetjes Wilma Huizinga

marjo van soest-van holst zei

Nog net op tijd,wat een mooie creatie weer van jou hand,super zo de fles met schudgedeelte,erg feestelijk. Groetjes, Marjo

CoachRevalidatie.Blogspot.com zei

Haha, wat leuk! Kom ik zomaar eens op je blog, blijkt er een prijsvraag aan vast te zitten :), Nou, toch ff meedoen maar!;)
Ik vind je kaart erg leuk.(hoewel ik eigenlijk meer van de albums ben ;)) Het verbaast me af en toe dat jullie steeds weer nieuwe ideeën op de kaart weten te zetten.
Iig is deze schudfles ook weer fantastisch gelukt.

gr Greet Kaashoek