donderdag 29 november 2018

Nieuwe Dutch Doobadoo Collectie bloghop.


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een bloghop bij Dutch Doobadoo.
Wat is er weer een leuke collectie deze maand.
Je kan hier mee tijdens de bloghop al diverse voorbeelden bekijken.

Zo ben ik voor de bloghop met de mask aan de slag geweest.



Deze mask heb ik op een stuk grijsboard verwerkt.
Hiervoor heb ik eerst met de witte gesso, van Dutch Doobadoo het grijsboard wit gemaakt.
Daarna heb ik er expanding mouse door de mask op gedaan met een spateltje.


Deze mouse wordt door het verhitten ervan dikker en wat bobbelig.
Dit heb ik vervolgens weer met de gesso wit geverfd en met de Lindy`s spray heb ik er kleur op aangebracht. De kleur die ik gebruikt heb is de Time Travel Teal.



Daarna ben ik het geheel gaan beplakken met diverse papieren figuren en metaal figuren.


En dit is het eindresultaat.


Ik vind dit echt zo heerlijk om te doen, lekker kliederen en plakken.

Maar ik zal je niet langer ophouden, want je wilt natuurlijk ook de rest van de voorbeelden van het team bekijken. En als je overal een reactie achterlaat, kan je ook nog kans maken op 
een mooie prijs van Dutch Doobadoo.

De volgende mooie creatie is van:

Corry Dank

Veel hopplezier!!





Image and video hosting by TinyPic

29 opmerkingen:

Beate zei

Wauw prachtig Janet!

Vlindert zei

Lekker kliederen scgrijf je....nou ...wel heel mooi gekliedert!

Wilma van Bergen zei

Wow! super mooi Janet, jij noemt het kliederen en plakken. Nou ik zou willen dat ik zo kon kliederen en plakken!

ger zei

wat een gaaf kaartje echt klasse hoor

Hobby Hoogland zei

Prachtig gemaakt en mooie kleuren.
groetje Marjan.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig, wat mooi is dit en wat is die mousse leuk! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooi gedaan Janet

Martha zei

Dit is dan wel kliederen voor pro's! Onwijs mooi geworden!

Bea zei

Kan wel kliederen zijn maar het resultaat is prachtig Janet....

groetjes Bea.

Crea Ankie zei

Super mooi Jeanet!!

Riet zei

Ik vind je creatie echt heel mooi......

Creanita60.blogspot.nl zei

Wow wat mooi zeg! en wat leuk dat je het opbouwen van de kaart zo mooi in beeld brengt en de blauwe kleur die je hebt gekozen ben ik echt helemaal weg van. groetjes Anita

Unknown zei

Wat kun jij toch prachtig kliederen. mooie kleur en heel mooi gedaan!

Wies zei

Prachtige creatie Jeanet. Die achtergrondkleur vind ik heel erg mooi.

Diny zei

Wat ontzettend gaaf is dit Janet....heel erg leuk gedaan!
En de kleuren zijn prachtig!
Groetjes Diny

Cobie zei

Geweldig... heel mooi!
Groetjes Cobie

Inez zei

Echt super. Dankjewel voor de uitleg.

Wil zei

Mooi die mask. Je hebt er echt een schilderijtje van gemaakt. Prachtig!

Gezellig freubelen zei

Prachtig janet

Judith zei

Wat onwijs leuk deze techniek, ben nog aan het bijleren op mixed media gebied en bedankt voor de mooie uitleg hoe je het hebt gedaan.
Groetjes van Judith

Alice zei

Wat ziet dat er gaaf uit groetjes

Handmade By Yvonne zei

Wat een gave kleuren! Ziet er echt super mooi uit
Groetjes Yvonne

JanniedenButter zei

Dat ziet er geweldig mooi uit Janet!!
Heel aparte creatie is dit,super gaaf!
Groetjes Jannie

Daphne zei

Kliederen en plakken, met een prachtig resultaat!!

Natasja's Kaarten zei

Ohhhh dit ziet er supergaaf uit! Wauw! Heerlijk kliederen. Super gaaf stencil ook. Groetjes Natasja

emsiescreaties zei

hele mooie kleuren, hou ik van, heb zelf net deze stencil gekocht😁

Crealientje zei

Prachtig!
Mooie achtergrond heb je gemaakt met het stencil. Ik heb zoiets nog niet zelf geprobeerd werken met gesso(of zoiets).
Lijkt me leuk!
Je hebt de kaart verder mooi aangekleed.
Bedankt voor inspiratie, hop, ben weer weg.
Liefs Crealientje.

joke zei

Wat is dit een gave mask! Heel mooi hoe je hem bewerkt hebt! Toch maar gauw ook aan het kliederen.
Groetjes Joke

Suzan zei

Wat mooi gemaakt! Zoiets heb ik nog nooit gemaakt,ziet er geweldig uit.
Groetjes Suzan