maandag 28 januari 2019

Een bedankje voor jullie.

Hallo allemaal,

Zoals er velen van jullie wel weten, vind ik het leuk om albums te ontwerpen.
Nu was ik voor mezelf met dit album aan de slag geweest en daar had ik een ideetje bij.

Omdat jullie met zovelen de live workshopjes volgen in de Facebook groep
van Create It With HobbyVision heb ik voor jullie een bedankje gemaakt.

Dat bedankje is een patroon van het album wat ik hieronder laat zien.


                    



De beschrijving kan je vinden in de Facebook groep van
Create it with HobbyVision aan de linker kant bij het kopje bestanden.
Of klik op de link hier onder: 


Veel plezier er mee !!



  Image and video hosting by TinyPic

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk idee zeg, ik ga hem binnenkort maken.
Ik kijk altijd met veel plezier naar jou filmpjes. Erg leerzaam,
goed uitgelegd. Ik zou zeggen, dat er nog veel albums mogen volgen.
Groetjes Dia

Henriette Niemeijer zei

Wat superrr gaaf zeg! Ga het zeker proberen te maken

Lia Glebbeek zei

Hallo Janet
Bedankt voor het patroon.
Je hebt weer werkelijk een schitterend album gemaakt.
Ga hem zeker maken.
Groetjes Lia Glebbeek

Gerrie zei

Wat een super mooi en lief kado! Dank je wel!

Friedashobbyblog.blogspot.com zei

Prachtig! Wat lief van jou janet ....ga deze vast en zeker maken ...dank je wel ��

Wilma van Bergen zei

Wat een super lieve gift. Ga hem zeker ooit een keer maken. Het is echt een geweldig album. Dank je wel!

marja zei

Schitterend!!
Wat ontzettend lief dat je dat met ons wil delen!

grietje52 zei

Prachtig,hartelijk bedankt

Rita godlieb zei

He Janet ,ga hem ook maken heb patroon al even uitgeprint voordat ik het niet weer kan vinden .
Maar wat super van je om dit te doen
Het is echt weer een schitterende album .
Dank je wel liefs Rita Godlieb

Ciela zei

Hallo Janet

Wat een lief gebaar dit gratis patroon voor ons. Ik kijk met plezier naar je filmpjes, leer er erg veel van en maak ook wat moois. Het is een feest om naar jou filmpjes te kijken en hoor je ook graag!
Liefs Ciela

aukjev zei

Hallo Janet. Wat een mooi album heb je weer bedacht en gemaakt. Die ga ik zeker maken. Bedankt voor je beschrijving en inspiratie ! Groeten Aukje

Daphne zei

Oeh, leuk!!
Als ik vrijdag vrij ben ga ik eens rustig zitten kijken.
Dank je wel.

roelie zei

Wauw wat een prachtig album als bedankje janet heel lief als bedankje

Gr roelie

Astrid van der Linde zei

Wat superlief Janet, en wat is hij ontzettend mooi!! Ik hoop hem snel te kunnen showen!! <3

Walburga Benker zei

Danke für die wundervolle Anleitung.

LG Walburga

Diny zei

Wauw, weer een supergaaf album, Ik ga hem binnenkort maken. Bedankt Janet.

Martha zei

Lief Janet , ik kijk altijd met plezier naar je filmpjes, ik heb de popup kaart klaar hij moet nog op de foto.

lieve groetjes Martha.

Colinda froger zei

Super lief janet ik ben er aan bezig als hij af is laat ik hem zien . Ik vind hem super leuk dank je wel . En ik kijk heel graag naar de live .

Handmade By Yvonne zei

bedankt voor t delen van dit leuke patroon!
groetjes Yvonne