donderdag 31 januari 2019

Gave Bloghop Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Zijn jullie weer gezellig aan het "hoppen" langs alle creaties die het team met de nieuwe collectie heeft gemaakt?? Ik vind het weer een hele mooie collectie en heb voor jullie dit voorbeeld: 

Het is natuurlijk maar een deel van de creatie die ik heb gemaakt en ik zal je hieronder even de complete kaart laten zien, maar eerst de plaatjes van de nieuwe collectie ;)

Geen fotobeschrijving beschikbaar.   Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Leuke modelletjes toch weer ?!?

En dit heb ik gemaakt met de Card Art - 470.713.703. Een doorkijk kaart, die ik, zoals ik altijd graag doe, een beetje "verbouwd" heb. Ik heb hiervoor twee keer de basis getekend en de achterste zonder opening gemaakt. Hierdoor krijg je een soort van kijkkastje.







Om het dicht te kunnen vouwen om het te versturen heb ik de zijkanten even extra voorzien van een rillijn/vouwlijn. Deze kan je dan naar binnen vouwen en kan de kaart in een envelop ;)




De basis is licht roze cardstock. 1 x dus de originele en 1 x een dichte gesneden.

Het geheel is beplakt met het prachtige papier van Mintay - Secret Place.

Je kan dus de mal enkel gebruiken, en zoals ik heb gedaan, dubbel.


Ik wens je verder veel plezier bij de volgende creatie, en die is van :



Zij heeft ook weer een mooie creatie klaar staan, en vergeet niet bij het hele team een berichtje achter te laten bij het "hoppen" want dan kan je nog een mooie prijs winnen !! Succes !!



Image and video hosting by TinyPic

43 opmerkingen:

Miranda K zei

Erg mooi Janet!al zoveel te zien op het papier . X Miranda k

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig, wat een leuke kaart! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Wow wat een mooie en een ontzettende lieve kleurencombinatie

Handmade By Yvonne zei

leuk zeg deze doorkijk kaart.Mooie kleuren!
bedankt voor t delen Janet!
groetjes Yvonne

Margreet zei

Wat een supermooie natuurversie van dit leuke modelletje!
xxx Margreet

Rosina zei

Wat een geweldig kunstwerkje heb je weer gemaakt Janet...er is zoveel moois op te zien...een genot om steeds bij je langs te komen...

groetjes Rosina

Marga bisschops zei

Wat is ie mooi! Je kijkt je ogen uit.

Roelfina zei

Wat een leuk kijkkast kaart raak niet uitgekeken

Astrid van der Linde zei

Hji spat echt van het scherm af Janet!! Heel erg mooi is ie! En ik vind het idee van die kijkkastjes zo leuk, dus zoiets gaat er zeker komen!! <3 Ik kan weer aan de slag haha ;)

Betina zei

weer een knappe kaart gemaakt, en papier van Mintay blijft super!! mooie kleurtjes ook

Beate zei

Wat een mooie kaart Janet! Geweldig model van dutch doobadoo en prachtig mintay papier

Sandra G zei

Geweldige doorkijk kaart. Mooie kleuren

ricky zei

erg mooi met mooie kleuren

Elly zei

Wauw heel mooi.
Groetjes Elly

ger zei

mooi kaart en leuke kleuren

Pouwla zei

Hoi Janet, wat een gave kaart! En zo veel op te zien ook.
Heel mooi gedaan en dank je voor de inspiratie!
Liefs Pouwla.

Minke van Hijum zei

Een pracht van een kaart Janet! Met fleurige materialen en kleuren. Knap gemaakt. Bedankt voor de inspiratie. Groetjes, Minke

Miriam's creablog zei

gewoon prachtig zoals altijd.....vraag me af of jij wel ooit iets lelijks gemaakt hebt ;). tot zaterdag en gr. Miriam

MadebyCarla zei

Wauwww

Astrid zei

Wauw, wat een vrolijke kaart

Sabine zei

Hetzelfde idee kaart als Jolanda maar toch weer heel anders. Prachtig dessign papier ook. Bedankt voor de inspiratie.

Unknown zei

Zelde model maar weer anders. Superleuk

Sylvia de Bruin zei

Heel erg mooi

Lut van den Berghe zei

Wat een lief kaartje! En grappig dat je met dezelfde basisvorm toch een heel ander effect kan krijgen.

Judith zei

Deze is heel erg mooi geworden, veel werk van gemaakt!
Groetjes van Judith

Crea Ankie zei

Super mooi Jeanet!!

Jacqueline DH zei

Ik vind hem prachtig. En dat mooie Mintay papier... ik hou er van!

Riet zei

Ook deze is super mooi gemaakt.....

Cobie zei

Ook al zo'n mooie doorkijk kaart.
Groetjes Cobie

Coby van der Kooi zei

Super leuk model kaart en prachtig gemaakt

Sas zei

Super leuke vrolijke kaart

Lucia de Jong zei

Super mooie kaart Janet. Het zou fijn zijn om een workshopje te geven hoe de dubbele kaart gemaakt word. Wat denk je Janet zou heel fijn zijn.

marjo van soest-van holst zei

Prachtige doorkijk kaart,groetjes Marjo

sylvia zei

Prachtige creatie,ook handig de tip hoe je hem in n envelop kan versturen.
Groetjes Sylvia koning

Jeannie Janssen zei

Mooie kaart!

Suzan zei

Oh prachtig zeg en wat heb je er mooi papier voor gebruikt!
Groetjes Suzan

Crea-Mo's Cards & More zei

Ook al zo'n gave kijkdoos kaart 😍😍 Ik vind dit echt een te gek model. Erg mooi papier heb je ook gebruikt. Groetjes Monica

Unknown zei

Prachtige kleurtjes en ook dat leuke kastje. Gaaf. Ik ga hem echt ook maken.

Wilma Huizinga zei

Wauw! Ik zit dit onwijs vroeg te bekijken omdat ik héél vroeg wakker werd. Maar niks erg zo! Super mooi gemaakt!

Petra zei

Super mooi gedaan Janet en de kleuren die je gebruikt zijn geweldig

Ans S. zei

Prachtig, Janet, je hebt ook super mooi papier gebruikt.

Groetjes Ans

Colinda froger zei

Gaaf papier janet dank je voor de inspiratie

Aartje zei

Fantastisch Janet, zo mooi!
Groeten, Aartje