vrijdag 8 maart 2019

Alsjeblieft - kado kaart pocket


Hallo allemaal,


Al een tijdje niet meer wat op mijn blog gepost, maar daar zal ik dan vandaag even verandering in brengen. Soms kom ik er gewoonweg niet aan toe ;)

Wat ik dan wil laten zien is het volgende.
Een tijdje terug gingen we op bezoek en wilden we een kadobon geven.
Nu vind ik het dan altijd leuk om die op een bepaalde manier te verpakken.
Dus heb ik er een soort pocket kaart bij gemaakt. Hoe..dat zal ik even uitleggen.
Als basis heb ik een mal van Dutch Doboadoo gebruikt.
Dit is de Card Art 470.713.700
Deze heb ik twee keer uitgesneden en de rillijn gevouwen.
Daarna heb ik ze tegen elkaar geplakt tot pocket en de gerilde delen uit elkaar gevouwen zodat het een soort standaard werd.  

Het geheel heb ik beplakt met designpapier van  Mintay uit het paperblokje Lovely Day.
Hiervan heb ik alleen de delen met houtstructuur gekozen.


Daarna heb ik het beplakt met diverse bloemen uit een knipvel van AB Studio.
Hier en daar nog een beetje sisal "prut" er tussen en een paar lintjes.
Op de label die er in past heb ik toen de kado kaart geplakt.
Zo had ik een leuk cadeautje om te geven.


Image and video hosting by TinyPic


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Ticket  Paperpad Mintay - Lovely Day 30,5 x 30,5 cm - MT-LOV-07  AB Studio - Elements for Cutting - Beautiful thingsBurlap string (jute touw) - Ivory EK-Success - Cutter Bee Scissors - 5"  Hobbyjournaal - Foam blokje - 2 mmSisal - 10 gram - Neutral


2 opmerkingen:

Daphne zei

Een heel.erg goed en leuk idee.
Zo kun je prachtige pocket-kaarten maken!!

Betina zei

Superleuk, en een goed idee, want wat moet je geven, buiten een kado kaart om de meeste mensen hebben alles al, ;-)