donderdag 28 maart 2019

bloghop Dutch Doobadoo


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een blog hop van Dutch Doboadoo.
Er liggen al weer diverse mooie artikelen in de hobbywinkels.
En daarvan willen we jullie graag diverse voorbeelden van laten zien.

Ik heb voor deze bloghop gekozen voor de Dutch Fold Card Art - 470.713.333


De basis heb ik uit zwart cardstock gesneden.
Daarna heb ik de kleinere maat, dus de binnenkant van de buitenste lijn, gekozen en heb dit uit aquarel papier gesneden. Daarna heb ik de delen weer aan elkaar geplakt met tijdelijk plakband.

Toen kon het leukste werk beginnen.
Allereerst heb ik het bewerkt met oxide distress inkten.
Daarna  heb ik het voorzien van rijstpapier/ricepaper.

Als laatste heb ik er nog met de nieuwe mask wat accenten op aangebracht.
Ook heb ik nog diverse stempels gebruikt, en toen het naar mijn zin was, heb ik de delen weer van elkaar gehaald en op de basis geplakt.

Als je de buitenste twee delen naar binnen klapt, past het mooi in een ( wat grotere) envelop.

Ik zal jullie niet langer op houden, want je bent vast nieuwsgierig naar de andere voorbeelden met de nieuwe collectie,

Je kan deze bekijken bij 


Veel hop plezier, en laat even bij iedereeneen berichtje achter, 
dan maak je nog kans op een leuke prijs !


Image and video hosting by TinyPic

23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke vorm, doet me wat aan een Indische tempel denken.. Prachtig hoe je je achtergrond maakte en bewerkte me allerlei soorten materialen! Helemaal mooi!!
Dank je wel voor de inspiratie!
Nancy

Sylvia de Bruin zei

Gaaaaaaaaaaaaaaf

Handmade By Yvonne zei

Prachtige kaart, eenvoud mooi juist!
bedankt voor t delen Janet.
groetjes Yvonne

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi Janet en weer eens wat anders! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooie kaart zeg. Wat een gaaf effect met dat Rice p a per

Lucky L. zei

Heel mooi gedaan! Is weer wat anders...
Groetjes Ingrid

Bea zei

Prachtige bewerking Janet, echt supermooi geworden....

groetjes Bea.

Engelchen zei

Wat een leuke kaart. Mooi gedaan :)

Groetjes Geesje

Marianneke zei

Super gedaan!

marian zei

Prachtige kaart groetjes marian

Lut van den Berghe zei

Wat een fleurige kaart...mooi!

Ellen zei

Prachtige creatie zeg! Ik begrijp niet helemaal hoe je het hebt gedaan, maar voor mij geldt dan ook vaak: zien doen verklaart een hoop, haha! Sowieso bedankt voor de inspiratie. Ik ga verder hoppen...

groetjes, Ellen

Wilma van Bergen zei

Prachtig geworden in deze kleuren. Heb ook Rice papier dus moet het toch echt een keer gaan gebruiken. Heel mooi!

Cobie zei

Mooie kaart Janet. Prachtig die rozen op je kaart.
Groetjes Cobie

Gerlinde zei

Heel erg gaaf gemaakt Janet!!!
Prachtig met het ricepaper!! Schitterend!
Groetjes,
Gerlinde

Miet B zei

geweldig, wat een super mooi rijstpapier, ik zou het zo laten, maar jij lift het nog naar een hoger niveau met de mask stencils te gebruiken. Weer heel wat geleerd vandaag. super mooie kaar.

Yvonne van de Ven zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yvonne van de Ven zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yvonne van de Ven zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yvonne van de Ven zei

3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Janet.
Bedankt voor de inspiratie.
Groetjes Yvonne

Marina zei

Wat een mooie chique kaart Janet!

Groetjes Marina

CreaBeaDaantje zei

Super mooi gemaakt zeg mooie kleuren..

Adriana zei

Prachtig! Wat een mooi geheel met de vorm van de kaart!