dinsdag 9 juni 2009

jongen - meisje


Hier nog twee kaartjes met het papier van Graphic 45. Het jongetje is een Hangler&Stangler en heeft een karretje met roosjes mee..Verder niet zo heel veel gebruikt..een paar knoopjes en m`n nestabilities. De randen van het papier heb ik iets donkerder gemaakt met catseye inkt.
Het meisje is van Sarah kay. Hier heb ik diverse rondjes een beetje geschuurd en gefrommeld en bovenop elkaar geplakt met een roosje erin. Een kanten strikje met een pin en aan het andere bloemetje hangt een zilveren strikje.
Verder heb ik ze allebei weer gekleurd met distress ink. Waar ik bij het meisje ook de randen mee heb gedaan.De achterste twee papiertjes heb ik door de cuttlebug gehaald vandaar die nopjes erin.
En voor nu...ik ga lekker even frutselen want het regent hier toch...(bah..) maar ooooh zooo nodig! Het is hier zoo droog..we zijn al een paar weken aan het sproeien..maar je als het regent heb ik het liever s`nachts (hihi)
tot de volgende keer...

20 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, Jeanet, je kaartjes zijn echt geweldig. Heel mooi ingekleurd, super!
Groetjes van Jacqueline

RosesMarijke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
RosesMarijke zei

sorry...taalfouten
Hallo Jeanet
Ik vind je kaarten echt ontzettend leuk!!
je krijgt van mij een 10+!

lieve groetjes van marijke

Karin zei

Ik vind er niets aan.... nee echt.... Whoehahaha Ze zijn geweldig Janet... Ik vind dit gewoon zo super met die kleuren... maar nu... maak eens een kaart die ik niet leuk vind. Haha, zo heb je gelijk een nieuwe uitdaging...

miranda zei

ze zijn weer super geworden!!!!!!!!!

*Ellen* zei

whow dit zijn weer een paar toppertjes en die kleuren zijn ook super

Jolanda zei

Wat heb je leuke kaartjes gemaakt!! En wat heb je leuke stempeltjes gebruikt!!

Groetjes Jolanda

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Janet,prachtige stempels....prachtig papier.....hele mooie kleuren en details.

Liefs Riet.

Unknown zei

wauw wat een gave kaarten zeg,vooral die met dat meisje is geweldig!!!!!!!!!helemaal top meisje.
groetjes emilie

Anoniem zei

Ohhh gaaf zeg,beide prachtig,maar die bovenste een DIKKE prachtig,vind die bloemen met roosjes zo gaaf,groetjes Joke.

Janny zei

ze zijn weer gaaf Janet...heel mooi ingekleurd ook weer!

mildred zei

jeetje wat een mooie kaarten weer!!
ik ben er jaloers op!!!

groetjes mildred

Corinde's Creations zei

Wat een fantastische kaartjes heb je weer gemaakt, mooi hoor.

Groetjes, Corinde.

Ilonka zei

Wat een lieve kaartjes en die prachtige kleuren. Super mooi!!

Groetjes Ilonka

Trudy zei

Wow, Jeanet, je kaartjes zijn echt geweldig.
Groetjes Trudy

Sandra zei

Super mooi gedaan Janet!en grappig dat karretje zo!

Alina zei

prachtige kaarten heb je de laatste tijd gemaakt, Janet! Ik kan eindelijk een bericht plaatsen, ik probeer al weken, het is zo irritant, ik heb nog steeds last van die foutmeldingen!
Bedankt voor de leuke reacties op mijn blog!
groetjes, Alina

Angelique zei

tjee mineee die zijn echt fantastisch zeg, wat verschrikkelijk mooi en vooral dat meisje, jammie om te smullen!!

liefs angelique

Thea zei

Beide kaarten zijn om te kwijlen, ik vind ze super. Zulke aparte kleuren combinatie, toppie.

Groetjes Thea

Angela zei

En deze is ook al zo leukkkk!!! Prachtige kleuren!!!
Groetjes
Angela