zaterdag 22 augustus 2009

Forever Friends

Nog een kaartje met het zelfde papier als de vorige. Ook dit stempeltje heb ik gevonden op de beurs in zwolle..ik vond hem zo leuk!!
Heb hem ingekleurd met derwent potloden..had ik een keertje weer zin aan...anders komen ze niet op..haha.. nou...ja... mijn dochter heeft ze ook al gevonden en gebruikt ze regelmatig in haar tekenboeken. Verder hem ik er niet zo veel over te vertellen. Het is ook een zeer eenvoudig kaartje geworden maar dat vind ik soms ook wel mooi..
Tot gauw..

Janet

21 opmerkingen:

Karin zei

Eenvoud is ook mooi, dat laat je hier zien. Dat stempeltje heb ik ook nog en nog nooit gebruikt... Je hebt je bloggie veranderd... Leuk... Ik mis het leuke liedje... Dat kan niet hoor... hahaha

Erika zei

Die Forever Friends stempeltjes zijn ook zo schattig he Janet, en je kaartje is super en zoooo mooi ingekleurd!

Groetjes Erika

Anoniem zei

eenvoud is inderdaad heel mooi
en stijlvol!
vind ik toch

groetjes

tine

Marley zei

Ik vind hem schattig, ook erg mooi ingekleurd..
Derwent is nog altijd mijn favoriet, ik zou dr toch niet zo blij mee zijn als iemand daarmee in een kleurboek zou gaan kleuren haha!! Bij mij zijn ze heilig..
Een heel fijn weekend toegewenst..
xxx Marley

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartje is prachtig, en het stempeltje is super leuk. Ik maak op z'n tijd ook eenvoudige kaartjes, want niet iedereen vind drukke kaartjes leuk.
Groetjes van Jacqueline

Corry zei

Hij is erg leuk Janet en je stempeltje is cute.
Hugs Corry

*Ellen* zei

eenvoudig kan ook heel mooi zijn vind hem prachtig en heel stijlvol

Paula zei

Ook deze is erg mooi en je ff-stempeltje is erg leuk. Fijne zondag Paula.

Angelique zei

Wauuuw wat ontzettend mooi en lief kaartje heb je gemaakt!! prachtig stempeltje!!

Anja zei

In een woord gezegd *Prachtig*
Fijne zondag,gr Anja

Janny zei

dat is zeker weten een heel lief stempeltje en je kaartje is ook schitterend!

scrapgirlmarianne zei

Hoi hoi,

nou eenvoudig vind ik soms nog mooier dan al het drukke er om heen hoor maar, deze is wel erg leuk zeg!
Mooi gemaakt.

groetjes marianne

mildred zei

Hoi!!

Ik vind hem helemaal super!! het beertje is ook mooi ingekleurd, door de potloden komt het wat zachter over lijkt wel, net een echt beertje!!

groetjes mildred

Riet zei

Wat een mooi lief kaartje Janet,lief stempeltje,mooi papier.

Liefs Riet.

Katinka zei

wat een leuk mannenkaartje Jannet ! Erg leuke stempel!
Groetjes,
Katinka

Trudy zei

Prachtige kaart zeg!! en wat een leuke stempel.
Groetjes Trudy

Ilonka zei

Wat een schatje zo lief en mooie kleuren . Het een dotje.

Groetjes Ilonka

Katje zei

Heel mooi en zo lief dat beertje he...
je zou het zo gaan knuffelen zo snoezig is die.
Gr, Katty

Judith zei

De stempel is idd helemaal geweldig. ZO lief en schattig, zou ik ook wel willen hebben. En hij past helemaal bij het papier.
Mooi gedaan!
Groetjes Judith

Alina zei

een prachtig kaartje weer!
groetjes, Alina

Renata van Miltenburg zei

Wat een leuk plaatje, mooi kaartje heb je er mee gemaakt. Leuke layout en mooi papier.

Zonnige groet, Renata