maandag 30 november 2009

ja..ja. zonder bloemen.

hihi... ik kan het toch hoor...geen bloemen gebruikt!! Zoals jullie wel weten gebruik ik altijd graag een bosje bloemen..maar deze keer eens niet. Wel heb ik er een paar glittersterren opgeplakt.
Het papier en de stempel zijn weer van magnolia. De randjes wat geruwd en gemat op cardstock.
De snowy heeft een ster in de hand met glitter erop. Ook op de rand van zijn mutsje zit glitter.
Helaas is de computer nog niet weer beter en is deze foto ook niet helemaal goed van kleur...maar helaas hier moeten jullie het maar mee doen.
Tot gauw,

15 opmerkingen:

Francis zei

Hoi Janet,

Ik vind hem (zonder bloemen ;) ) super leuk!

Groetjes,
Francis

Bianca zei

Ook zonder bloemen is het je weer gelukt. Hij is heel rustig, maar super mooi.
Groetjes,
Bianca

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Janet,

wat een mooie techniek is dit toch hè met distress werken,prachtig zoals je het gedaan heb!!Je kaarten heb ik allemaal bewonderd,schitterend zijn ze en de kleur groen en bruin is zo perfect,mijn favo ook hoor haha
Moeilijk is dat zonder een bloem erbij een kaart te maken,althans lijkt mij;)

liefs sonja

annemarie zei

hij is super hoor Janet en ik zie hem goed hoor. Lewuke stempel viond ik dit toch

groetjes Annemarie

Christina zei

Prachtige kaart Janet!!

creacora zei

ook zonder bloemen ziet er geweldig uit Janet !!!

Corry zei

Hoi janet
Dat je zo maar van je geloof af gaat.
Nou je kaartje is ook zonder bloemen heel erg leuk hoor.
xxCorry

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje, ik vind ze altijd erg leuk.

Groetjes Ida

Trudy zei

Super mooie Kaart Janet!!
Groetjes van Trudy

*Ellen* zei

prachtig is die in die koele kleuren

mildred zei

hoi!!
ik vind hem erg mooi, wel verrassend want ik had niet meteen gedacht dat hij vanjou was!!

groetje smildred

Sandra zei

Ik vind 'm super leuk Janet!

Riet zei

Ik vind hem schitterend Janet.

Liefs Riet.

Larissa zei

Heel lief kaartje! Deze magnolia sneeuwman staat toch wel erg hoog op mijn verlanglijstje! wat een poepje!

Liefs,
Larissa

Janny zei

wat een leukerd en die sterren doen het ook goed!