donderdag 5 november 2009

Wit...

Dit is iets anders dan dat jullie van mij gewend zijn maar ik vind hem best mooi geworden...al zeg ik het zelf...
Hij bestaat uit wit cardstock en glitterpapier en gouden stempelinkt. De randen heb ik ruw gemaakt en gaatjes in genaait. De tekst heb ik een beetje bobbelig opgeplakt. Alle randen zijn voorzien van een klein beetje goud. De stempel is een Forever Friends. De bloem heb ik gesponst en toen de blaadjes een beetje ingeknepen. Ook hier zit weer een beetje goud op.
Nou..dat was het eigenlijk wel...
Ik ga nog even lekker aan de frutsel en misschien tot morgen...

17 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

je hebt niks te veel gezegt: hij is HEEL erg mooi!

Trudy zei

Qch Janet, de kaart is prachtig!!!
Groetjes Trudy

miranda zei

ik vind hem super janet, wat denk je er van zullen we weer een ronde afdrukjes doen? is een poosje geleden

groetjes miranda

Angelique zei

tjjeee ik vind het een stijlvol en ontzettend mooi kaartje... zo zie je dat je niet zo heel veel papier hoeft te gebruiken om iets moois te maken;)!

Loes Oorschot zei

Schitterend en sfeervol!!

Groetjes, Loes

creacora zei

heel mooi ik ben nu ook met zo`n soort kaart bezig met wit en licht grijs heel mooi vind ik dat vind je kaart super heel sjiek !!

Anoniem zei

Prachtig,die wil ik wel op mijn deurmat haha ;-) groetjes Joke.

Katinka zei

hij is erg mooi en vind hem ook wel sjiek ,janet !
Liefs,
Katinka

Paulien zei

Wauw! Wat een prachtige kaart. Heel mooi al dat wit en het stempeltje is zó lief ;-).

Bianca zei

Het is een hele mooie kaart. Inderdaad heel anders dan normaal, maar wel weer helemaal af.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een beautie, echt super mooi!
Prachtige zo die kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Corry zei

Hoi Janet
Heel mooi gedaat.
Het is een schatje.
Hugs Corry

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

wat ontzettend mooi zeg!
Vind hem echt super!

Groetjes Marianne

Karin zei

SUPER!!!!

sylvia zei

ik vind hem zoooo mooi
liefs syl

Janny zei

ik vind hem heeeeeel mooi zo!

*Ellen* zei

whaaa helemaal geweldig