donderdag 10 december 2009

Hangler

Een kaart met een stempel van hangler &Stangler...die vind ik ook al zo mooi!!!
Ik heb het ingekleurd met distress inkt. Het papier is van Bo-Bunny
Ik heb alleen de achterkantjes gebruikt...die waren lekker rustig.
Ik heb het verder ook erg rustig gehouden wat kleur betreft. Ook heb ik de martha steward pons weer gebruikt. En een taartkleedje erachter gevouwen zodat je alleen de zijkantjes ziet.
Verder een swirl stempel met wat bloemen. En een paar pareltjes.
Ik hoop dat de ontvangster van deze kaart een beetje opkikkert want ze gaat een operatie tegemoet die niet niks is!!! Meid succes en ik denk als je dit leest dat alles al achter de rug is ...dus dan wens ik je een spoedig herstel..!!
Janet

15 opmerkingen:

Bianca zei

Wat een geweldige kaart. Heel mooi die hele zachte, maar geweldige kleuren.
Echt super.
Groetjes,
Bianca

RosesMarijke zei

Wat een supermooi kaartje met die prachtige rustige tinten...geweldig hoor Janet!!

Anoniem zei

Het is een dotje!groetjes Joke.

Loes Oorschot zei

Wat is dit mooi zeg!!

Groetjes, Loes

Riet zei

Ohhh wowww Janet,wat een schitterend kaartje.
Prachtige stempel,is ook mij favoriet,jammer dat we er zo moeilijk aan kunnen komen.
En wat een prachtig papier, heel mooi af gewerkt.

Liefs Riet.

creacora zei

wat een leuk kaartje weer Janet lekker rustig wel zo mooi hoor en die martha stewart ponsen zijn zo gaaf he jammer dat er zoveel van zijn die allemaal even leuk zijn ..

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Janet,

Wat een prachtig kaartje zeg!
Geweldig.

Groetjes Ida

Elly zei

Schattig kaartje hoor Jeanet!!
groetjes, Elly

*Ellen* zei

prachtig in die mooie rustige kleurtjes

Sandra zei

Denk dat ik wel weet voor wie die is ...ze zal er denk ik wel heel blij mee zijn !ik heb er vandaag ook 1 voor dr gepost..
Leuk zijn ze ook he die hangler stanglers.

Karin zei

Superkaart Janet... !!!

Christina zei

Schitterende kaart Janet!

daantje zei

wat een mooi kaartje zeg ik vind die stempel erg schattig en wat een moooie bloemen.
groetjes
daantje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is voor jouw doen en hele rustige kaart, maar ik vind hem zoals altijd super mooi en het is echt een schatje.
Liefs van Jacqueline

Janny zei

prachtig kaartje weer en erg mooi die kleuren zo!