zaterdag 30 januari 2010

twister

Hallo,
Ik ben is in de weer geweest met dit twisterdoosje..ooh wat vond ik die leuk.
Ik heb hem gemaakt met een basis van wit cardstock om het eerst maar eens te proberen.
En toen was ik toch lekker bezig en heb hem ook maar bekleed.
Het papier is nog van Bo-Bunny...als ik het goed heb want het lag ergens onder in de la.
Ik heb er een lief stempeltje van Magnolia bijgebruikt die ik heb ingekleurd met distress inkt.
En een paar bloemen...omdat dit een promotype is heb ik hem niet helemaal bekleed want ik ben van plan om er nog eentje te maken die helemaal naar mijn smaak word (hoop ik)hahaha...
Hier zie je het hele doosje...
Ik zet (HIER) even de link waar ik het heb gevonden zodat jullie hem ook kunnen maken.
Veel plezier ermee en een prettig weekend verder,



16 opmerkingen:

Unknown zei

wat een schatje en wat een leuk idee ik vind hem helemaal schitterend

Liefs Nellie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Janet!

Ik heb het filmpje gezien, alleen kan ik er niet zoveel mee :( want het is engels nou kan ik wel wat engels maar niet veel.

Maar het is wel een geweldige mooi prachtig doosje!

Liefs Ida

Unknown zei

Hoi Janet

Wat een leuk doosje zeg, en voor een promotype vind ik hem helemaal geweldig.

Hihihi op die bloemen terug tekomen, ik denk dat ik ook een heel eind kom hoor, vind ze ook allemaal zo mooi.

Fijn weekend Groetjes Suze

Linda zei

Hoi Janet, Wat een leuk doosje is dit zeg, weer eens wat anders! Heel mooi papier ook en dito stempeltje.
Groetjes, Linda.

*Ellen* zei

wat een super leuk doosje, en je hebt hem prachtig gemaakt in die frisse kleurtjes

Anoniem zei

Ik vind het een super schattig doosje geworden,ben benieuwd naar je volgende creatie,groetjes Joke.

Katinka zei

Het is een prachtig doosje Janet !
Erg leuk zeg....

Groetjes
Katinka

Loes Oorschot zei

Schitterend doosje Janet!! Bedankt voor de link van het filmpje! Super!

Groetjes, Loes

Angelique zei

tjee wat leuk zeg! lijkt me ook erg leuk om te maken! je hebt er weer een super projectje van gemaakt!

Jenine zei

Kvind em super Janet!! Heel erg mooi gemaakt :)

Liefs Jenine

elly zei

wouwwwwwwwwwwwww gaaf doosje
echt toppie hoor
leuk gemaakt
ik ga het ook eens proberen

groetjes elly

Alina zei

een schitterend doosje, Janet!
groetjes, Alina

Bianca zei

Wat een hartstikke leuk doosje, het model vind ik geweldig. En je hebt hem weer super mooi aangekleed. Petje af!
Groetjes,
Bianca

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig leuk en mooi doosje. Leuk die frisse kleuren en een geweldig mooi magnoliaatje.
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

wat zal de defintieve wel niet worden als dit alleen het proto type is ik vind deze al zooo mooi!!!

Sinikka zei

Wat een leuk doosje. Hij is super geworden. Bedankt voor de link
Groetjes Sinikka