zondag 7 maart 2010

lentekaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van Ge-We hobby maar ik wil hem ook nog even hier laten zien. Ik krijg er een beetje een lentegevoel bij en oooh daar kan ik niet op wachten...!!
De kaart is gemaakt met papier van scrapwithinreach. Met de nestabilitie heb ik een doorkijk gemaakt en aan de binnenkant het afdrukje. Ingekleurd met distress inkt-refills.
De stempel en de bloemen zijn van magnolia en verkrijgbaar bij Ge-We hobby.
En dit is de binnenkant.
Ik wens iedereen weer een fijne (werk)-week !!
En denken jullie ook nog even aan het challenblog!!!
daar kun je nog gastdesigner worden en je kunt nog een leuke prijs winnen
met het maken of pimpen van een koker!!
Tot gauw,

13 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gedaan Janet!

Liefs Ida

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

oooh, wat een mooie kaart en je kleurt ook zo mooi in Ik zit echt van je kaart te genieten.

Groetjes Jolande.

*Ellen* zei

wat een lekker zonnig kaartje prachtig en dat papier is ook erg mooi

Kimmie zei

Hoi Janet;

Erg leuk dit kaartje!
Ook een heel leuk idee om zo een venstertje te maken.
En hou zelf ook wel van de kleur roze dus altijd leuk om naar te kijken.

XXX Kim

Christina zei

Schitterende kaart Janet!

Neline zei

Prachtige kaart Janet!


Heerlijk voorjaar!

groetjes
Neline

Bianca zei

Hij is prachtig, ik ben er helemaal verliefd op.
Groetjes,
Bianca

scraphobby zei

prachtige kaart en mooi papier.
gr Marian

Adrina zei

Prachtige kaart.
Wat kan je toch mooi inkleuren met Distress inkt. Geef je niet een keer een workshop? Dan kom ik echt!!!
groetjes Adrina

Riet zei

Het is weer een prachtige kaart Janet,lief je tilda weer.
Mooi papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en prachtig kaartje Janet! Prachtig papier en leuke stempeltjes.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

wat een keigave kaart zeg,en het plaatje is weer prachtig ingekleurd.en dat fietske is zoooo grappig!!!!!!!
groetjes emilie

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Erg leuk en zo leuk dat ik dit idee gepikt heb, kijk maar eens op mijn blog......

Groetjes marianne