dinsdag 17 augustus 2010

create4fun card

Hallo allemaal...
oooh regent het bij jullie ook de HELE DAG al???
Hier wel...het komt met bakken tegelijk naar beneden.
En ja...wat doe je dan zoal...hihi...een kaart maken...
Deze kaart wil ik insturen voor de create4fun challenge.
Daar staat een sketch die je moet gebruiken.
Ik heb er een kleinigheidje aan veranderd door het rondje achter het
afdrukje te plaatsen..
Verder heb ik blauw glanskarton gebruikt en designpapier van
Magnolia waar ook het afdrukje van is.
Verder glitter , plakparels , een strikje en bloemen.
Alle randjes heb ik bruin gemaakt.
In de bloemen nog twee pins en wat blaadjes.
Inkleuren heb ik met de distess inkt refills gedaan.
En nu maar afwachten wie er gaat winnen....

12 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt Janet!

Liefs Ida

marina zei

Hoi Janet

Wat een mooie kaart,leuk met dat taartrondje.

groetjes Marina

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Janet!!
enig.
Groetjes Trudy

Christina zei

Een schitterende kaart weer Janet!
Groeten Kristel

Susanne zei

De kaart is heel mooi geworden,leuk bedacht met het taartrandje.
Zelf doe ik ook mee met die challenge.
Succes dus ;-)

xx Susanne

yvon zei

waanzinnig mooie kaart Janet. Heerlijk die felle kleurtjes en wat heb je haar mooi ingekleurd.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Wat een schatje zeg! mooi ingekleurd met van die lieve kleurtjes.
Groetjes,
Marijke

tanja zei

Hoi wat een schitterend kaartje is dit.
gr tanja

Riet zei

Ohhh wowwww Janet,wat een beeldschoon kaartje.
Alles pas bij elkaar,complimenten meis.

Liefs Riet.

Creaties-thuis zei

Hoi, ik vind het echt een poepie geworden.
Groetjes, Heleen

creacora zei

hoi Janet het is idd knutselweer maar het word het weekend beter dus nu maar lekker aan de knutsel je kaartje is weer prachtig meis leuke kleurtjes en weer toppie ingekleurd !!

Groetjes Cora

magnoliagirl zei

supermooi kaartje!

groetjes kelly