maandag 22 november 2010

Blauwe kerst

Het weekend is weer voobij...
Tjonge we zijn nog niet van de schrik bekomen.
Ik had niet gedacht dat een inbraak
(bij mijn ouders naast ons)
zo`n impact kon hebben.
En zo op klaarlichte dag....
Ik ben maar lekker aan het kaartjes maken
gegaan..dat geeft wat afleiding.
Het is een kerstkaart geworden met lichtblauwe kleurtjes.
Ik heb weer een papiertje gebruikt van vorig jaar
van de paperpad van Kars. En onder het
afdrukje zit een zilver papiertje.
Het magnoliaatje heb ik met distress inkt ingekleurd
en met liquid aplique (sorry ben even kwijt hoe je het schrijft)
maar met dat "spul" heb ik het bontje gemaakt.
Verder wat witte bloemen en een stempel
van magnolia van vorig jaar kerst.
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en
alvast bedankt voor het langskomen en jullie
lieve berichtjes...dat doet een mens goed!

18 opmerkingen:

Erika zei

Jeetje Janet.... ik had het gemist dus even het vorige bericht gelezen... wat een verhaal, en dat op klaarlichte dag in een halfuurtje tijd! Niet te geloven... voor hetzelfde geld loop je de dader(s) tegen het lijf als je terugkomt.... brrrrr.... moet er niet aan denken. Kan me goed voorstellen dat je daar even helemaal door van slag bent zeg. Je zou bijna niet meer van huis durven.

Je kaartje heeft er gelukkig niet onder geleden want die is zoals altijd schitterend.

Groetjes Erika

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, en ik kan me er iets bij voorstellen dat de schrik erin zit nu

Unknown zei

Hallo Janet, wat een schitterend kaartje is dit weer. Mooi hè dat ijsblauw!! En Tilda is prachtig met haar bontje. Groetjes, Frea

Chantal zei

Erg mooi kaartje zeg!

Ik snap dat de schrik er goed in zit bij jullie! Sterkte!
Groetjes Chantal

creacora zei

hoi Janet je kaartje is weer prachtig meis en dat heeft tijd nodig het heeft zo`n inpact sterkte!! maak maar lekker veel kaartjes dat leid je wel een beetje af
Groetjes Cora

Marijke zei

Wauw wat een prachtig kaartje, lijkt wel echt bont. Ik hoop het nooit mee te maken een inbraak. Erg heftig lijkt mij dat en begrijpelijk dat je van slag bent.
Sterkte ermee, Marijke

Susanne zei

He bah een inbraak, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent.
Toch heb je goede afleiding gevonden, je kaartje is prachtig.

Groetjes Susanne

Marianne Schut zei

Hai Janet, wat een super lief kaartje is dit geworden, ik blijf het mooi vinden hoor die blauw tinten! Hoop dat het scrappen je een beetje mag afleiden van alle narigheid...Sterke meid! Liefs Marianne

henny18 zei

Het is een super mooi kaartje,en de kleuren zijn zoooooooo mooi.En een inbraak wil je niet meemaken,maar daar word niet naar gevraagd,veel sterkte me verwerken,ik weet uit ervaring wat het is grrrrrrrrrrrrr.

groetjes Henny

Toos Awater zei

Ohhh Janet dat zal schrikken geweest zijn, en zeker op klaarlichte dag wat een brutaliteit
Je kaartje is weer super hele mooie kleur zo

Groetjes Toos

Aleida zei

Het is een heel mooi kaartje geworden,
sterkte!
groetjes,

Marijke zei

Schitterend mooi kaartje!
Groetjes,
Marijke

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

Unknown zei

Echt een schatje Janet, heel mooi.
Ja dat hakt er in hoor zo,n inbraak sterkte.

groetjes Suze

yvon zei

Geweldig mooi kaartje, die kleuren, prachtig.
En nog veel sterkte gewenst.
Groetjes, Yvon

Anoniem zei

als dit een afleidingskaartje is, dan is hij helemaal geslaagd!

Eerlijk, ik zou het niet willen meemaken een inbraak van dichtbij...........
Tine

jacinta's hobbyhoekje zei

geloof het goed dat de schrik er nog in zit hoor
wat een pracht van een kaart is dat geworden
lief dat magnoliaatje zo

liefs jacinta

Durvina zei

Wat een leuke kaart en luk gedaan zo met dat kaarslicht.

gr, Durvina