zaterdag 26 maart 2011

For you

Hallo allemaal,
Leuk dat je weer langkomt.
Na een lekkere flinke ochtendwandeling
(die ik elke dag doe)
wil ik jullie even mijn kaart laten zien....
gemaakt met het papier van Prima Marketing- sparkling spring collection.
Lekker vrolijke en toch rustige papiertjes....daar hou ik van,
Ik ben zelf niet zo`n fan van de felle kleuren.
Verder een "taartkleedje"in hartjes vorm.
Een label met een bronzen vlinder eraan.
Kleine tickets en geponste vlinders...
en natuurlijk weer de bloemen.
Het stempeltje hadden jullie misschien al wel herkend en is
dus van de nieuwe magnolia collectie- butterfly
Ook deze collectie heeft weer een hoog "heb"gehalte hihihi..
en het inkleuren heb ik weer met distress inkt gedaan.

Gisteren heb ik nog even met mijn vriendin afgesproken
dat we op de braderie in ons dorp gaan staan.
Zij met haar glaswerk ( zie reclame zijkant)
En ik met mijn kaarten...wordt vast gezellig.
Over waar en wanneer zal ik jullie nog wel op de hoogte houden.
Naar mijn weten is het ergens in juni.
Zo..dat was het weer voor vandaag...we gaan ons nu even
bezig houden met de beestenbende hier...hihi althans de kids
moeten hun dieren schoonmaken maar ja..je kent het wel...
moeders moet eventjes helpen hihihi...
ach...eventjes de handen uit de mouwen en het is weer klaar..
OOOh zal ik jullie nog even vertellen dat er kwajongens zo leuk zijn
geweest om Kim`s konijnenhok open te zetten...
Helemaal overstuur kwam ze bij me dat het konijn weg was..
Laat hij nu gelukkig nog in de tuin zitten  pffff...
Kim weer helemaal blij...
Wat een rotstreek...En nee...ze hebben hem niet zelf open gezet
want ik ga elke avond voor ik naar bed ga even kijken of het goed dicht zit...
Nu hangt er een groot slot aan....het is toch niet te geloven dat zoiets nodig is.!!
Nou..ik wens jullie een fijn weekend verder,
en tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

21 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Janet,

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt!!! Echt super.
Wat een streken, dus nu is het konijn veilig, haha.

Een heel fijn weekend.

Groetjes Mirjam

arjette zei

Hoi hoi,

wat een schitterend kaartje zeg!!!!!
Wat ontzettend stom om zo'n hok open te zetten zeg, is echt te gek voor woorden dat je in je eigen tuin zelfs een konijnenhok op slot moet zetten.....
Nou ja, gelukkig was het konijntje er nog!!
Fijn weekend!!!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

chrilvian zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
chrilvian zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
chrilvian zei

mooi kaartje, vind alleen de kleur van de tickets te hard in combinatie met de rest van de kaart

chrilvian zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
chrilvian zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
chrilvian zei

oeps mijn berichtje is tig keer geplaatst, sorry....

*Ellen* zei

prachtig is deze schattige kaart, mooi in die zachte kleurtjes, en wat een rotstreek om zomaar die kooi open te zetten, je zou ze wat ....

Christina C. zei

OMG...how totally STUNNING!!! What an extraordinarily gorgeous card!!!
Love this beautifully colored Tilda with Straw hat and the magnificent details!

Unknown zei

Hoi Janet, wat een enig lief kaartje!! Je hebt Tilda weer prachtig ingekleurd!! Af en toe denk ik wel eens dat de wereld steeds gekker wordt! Zelfs in je eigen tuin zijn je spullen niet veilig en als er iemand in je huis inbreekt moet je ook nog twee keer nadenken voordat je hem naar buiten werkt want anders wordt jij veroordeeld. Het moet niet gekker worden! Groetjes, Frea

Marianne Reijgersberg zei

Wat een prachtig kaartje weer. En zo mooi ingekleurd.
Ik ben ook van de zachte kleurtjes, maar dat had je vast al wel door.
En wat jammer nou, dat ze zelfs in je eigen tuin een hok op slot moet doen.
Fijn weekend
Lieve groetjes Marianne

creacora zei

idd dat is erg dat je in je eigen tuin een slot op het konijnenhok moet ! maar ja wat moet je he

je kaart is weer prachtig mooi papier !!

Groetjes Cora

Christa zei

Hoi Janet , prachtig kaartje heb je weer gemaakt ! Mooi papier. Fijn dat het konijn weer terecht is....Creatieve groetjes van Christa.

fridel zei

wouw wat een prachtig kaartje zeg ik vind hem prachtig hoor groetjes frieda

yvon zei

Geweldig mooie kaart weer Janet, prachtig die zachte kleurtjes en wat een mooie stempel.
Gelukkig dat het konijntje nog in de tuin zat. Toch niet normaal dat je in je eigen tuin nu ook alles al op slot moet gaan doen. Waar gaat dat naartoe.
Fijn weekend nog.
Groetjes, Yvon

tanja zei

hoi janet wat lieve kaartjes heb je er weer bij gemaakt ben ook poosje niet wezen bloggen bij iedereen en ben nu aan in halen haha......mag vragen waar jij je doils hart en rondje heb gekocht zoek namelijk die ronde van 8cm en klein hartje zoals op jou kaarten, ieder geval morgen mooi zondag gewenst gr tanja

Els zei

Ziet er ook zo prachtig uit en ook de easelkaart hieronder. Groetjes Els

Marlies zei

Wat een prachtige kaart, hele mooie zachte kleurtjes, daar houd ik ook van. Prachtig details!
groetjes, Marlies

Anoniem zei

Deze is ook prachtig janet!
Gelukkig maar dat Huppel niet verder gehuppeld is.