maandag 8 augustus 2011

Ben er weer...


Hallo allemaal,

Zo..onze vakantie zit er op!
We zijn een weekje naar Zeeland geweest en dat was heerlijk !
( op mijn gesnotter na..hihihi..)
Het Nederlandse weer zat best mee...
we hebben zelfs nog twee dagen aan het strand van Kamperland kunnen liggen!
Wat een superstrand!! Prachtig schoon !!
Ons huisje stond in Aquadelta in Bruinisse maar wij vonden het strand van Kamperland
helemaal geweldig! De foto hieronder is gemaakt tegenover ons vakantiepark.

Jullie herkennen ze vast wel...de deltawerken !
Geweldig om te zien!

Zo...ik hoop deze week het bloggen weer een beetje up-to-date te krijgen
want je loopt in zo`n weekje zo een heleboel moois mis hihihi...
Maar ik ben nu eerst nog even met was en strijkgoed bezig.
Dat pak ik altijd meteen aan..dan is dat ook weer aan kant !

Ook ben ik nog in de top 5 beland van het challengeblog
TOMIC (van Magnolia)
Wowww...ik ging even kijken wat de nieuwe challenge was en
toen zag ik dat ik in de top 5 stond !!
Helemaal heppie de peppie !!

Ik ga er snel weer vandoor en ik zeg maar weer,
Tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

Liberta zei

Hai Janet,

Gefeliciteerd dat je in de top vijf staat van de challeng Tomic.
Pfff gelijk alles weg strijken veel sterkte ermee.

Liefs, Lieb

Noriko zei

Hoi Janet,

Welkom thuis!!
Lekker dat jullie een fijne week hebben gehad.
En wat super leuk dat je in de top 5 bent beland!!
Gefeliciteerd!!

Lieve groetjes en tot snel,
Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Welkom thuis,en gefeliciteerd dat je in de top 5 staat van de Challeng Tomic.
En sterkte met strijken,het is dat je het moet doen.
Maar het is echt niet mijn hobby.


Gr Leny Hempen

Gonny zei

Hallo Jeanet
welkom thuis
gefeliciteerd hoor met je behaalde 5e plaats.
en ja fijn dat je zo heb genoten en ja de delta werken is iets magtichs groot maar mooi om te zien vind ik. nou even de schouder onder de was en klaar ben je morgen weet je niet meer dat je vakantie hebt gehad dan gaat het gewone levendje weer door
gr gonny

Margreet zei

Hey Janet,
Gefeliciteerd met t behalen van de top 5, leuk hoor. En wat grappig om te zien dat je n foto van t strandje van Bru hebt geplaatst. Dit strandje stelt helemaal niet zo veel voor als je dan naar t strand van Kamperland kijkt. Alhoewel ik op t strandje van de foto en Aqua Delta ben opgegroeid. Vroeger was er ook n manege (er staan nu allemaal vakantie huisjes) die manege daar heb ik gewoond hij was van onze familie. Later is de manege verkocht aan anderen en zijn wij ook verder verhuist en nu woon ik in de kop van noord holland dus helemaal niet meer in de buurt van bruinisse. Maar vind t wel leuk om even n foto ervan op jou blogje tegen te komen. Je kaartjes zijn trouwens ook weer super om even naar te komen kijken ;)
Groetjes Margreet