vrijdag 2 september 2011

look-a-like

Hallo allemaal,
Nu zullen sommigen wel denken "he...die kaart heb ik eerder gezien...
nou...dat kan althans een look-a-like.
Ik zag deze kaart bij Camilla en was helemaal verliefd !!
Het papier is van een oudere Magnolia serie en ik wist er nooit iets mee te maken.
Totdat ik dus haar kaart zag.
Ik heb hem hier en daar wel naar mijn eigen idee gemaakt.

Het afdrukje is weer een magnolia- soccer Edwin.
Ingekleurd met distress inkt op 300 grams aquarel papier.
Langs de kanten een paar swirls stempelafdrukjes en een stiksteekje.
Verder nog wat juttetouw en een leuke charm van een voetbalshirt.

Bedankt weer voor het langskomen en jullie leuke berichtjes altijd !!

En ratatatataaa....volgens mij wordt ik een heeeeel ietsie pietsie minder verkouden!!!
Komt vast van dat lekkere zonnetje en al jullie beterschapwensen!!!

Image and video hosting by TinyPic

19 opmerkingen:

Sanne zei

Fijn dat het ietsiepietsie beter gaat! Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude! Gelukkig zijn je kaartjes prachtig als altijd!

Liefs Sanne

Frosien zei

Deze kaart is erg leuk Janet, ik heb deze stempel ook, maar ander papier dus...groetjes Frosien

Karin zei

Prachtig kaartje, Edwin is heel mooi ingekleurd!

Liberta zei

jippie ietsje beter dat gaat de goeie kant op.
Je kaart is prachtig en het geeft toch niks dat het een look a like is, daar zijn blogs voor om ideeën op te doen.
Jij hebt hem tenslotte gemaakt.
En nog heel mooi ook.

Heel veel liefs, Lieb

Christina C. zei

Fantastic card, Janet! Perfect papers, design and details for this cute Edwin!!!!!

Els zei

En gauw helemaal beter worden hoor. De kaart vind ik prachtig en lekker stoer. Groetjes Els

arjette zei

Wat een supergaaf kaartje!!!!!!!!

gr. arjette

yvon zei

Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat, morgen gewoon weer lekker van het zonnetje genieten.
Je kaartje is super mooi.
Fijn weekend.
Groetjes, Yvon

*mieke* zei

Oohhhh...heel ergmooi ....alweer:-)
Gelukkig voel je je ietsiepietsie beter en krijgen we morgen nog een hele lekkere dag.
Groetjes Mieke

corryskaart zei

hoy janet
een echte stoere jongenskaart en morgen nog een zonnige dag en dan ben je misschien nog wat beter geworden:-))
groetjes van corry

Maia zei

Gelukkig gaat het beter met je!
Prachtig je kaart, lachen die titel!
Fijn warm weekend,
Groetjes Maia

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Wat een leuk kaartje.
Echt super lief gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Melissa zei

Hallo Janet,

Wat een stoere jongens kaart.
Echt heel leuk.

Groetjes,
Melissa

chantal en sygrid zei

schitterende kaart janet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Unknown zei

Leuke stoere kaart Janet super.

Lieve groetjes Suze

Sandra zei

Leuke jongens kaart Janet!

Colien zei

Super kaartje weer, hoor! Vind de bedel helemaal gaaf!! Fijn dat je wat bent opgeknapt!
grtz.Colien

Christa zei

Hoi Janet , mooi gelift hoor deze kaart ! Is toch niks mee....daar doe je alleen maar goede ideetjes van op. Edwin is super ingekleurd met de inkt. Fijn dat je verkoudheid iets minder aan het worden is. Creatieve groetjes van Christa.

Promosyon zei

Always thread have a special place in card or paper work. Adding various colours of thread in paper work is totally stunning creation. My card work is completed and just started quilt works.