woensdag 12 oktober 2011

Tag - Don&Daisy

 Haaalllooootjes...leuk dat je weer langskomt op mijn blog.
Na mijn "glibberige" vorige post kom ik nu met een TAG !
De tag zelf is een stans van Tim Holtz.
Het afdrukje is van Marianne Design - Don & Daisy.
Ach wat zijn dat toch schattige stempels .
Ik heb het ingekleurd met distress inkt.
De jurk zit nog vol met glitters.
Het designpapier is van Elines "winter"" huis - Pale pastels.
Verder bovenaan wat kant en lint vastgemaakt met een stukje scrappersflos
waar een charm ( hartje) aan hangt.
Natuurlijk weer diverse bloemen, twee parelhartjes en een stukje blauw jutteband.
Het sleuteltje is een stans van Magnolia waar ik dikke blanco embossingpoeder op heb gedaan.
Verder nog een swirl uit glitterkarton.....ook van Magnolia....die ik een beetje
uit elkaar geknipt heb en bij de bloemen heb geplakt.
Onderlangs nog een touwtje en nog wat kleine lettertjes
bovenaan ( wedding day )
Hier nog even Don & Daisy .

Ik dank jullie weer voor het langskomen.
Ik probeer ook zoveel mogelijk bij jullie langs te komen maar het 
lukt me niet om altijd een berichtje achter te laten ...sorry...
Ook mijn verkoudheid is NOG steeds niet over...het zit altijd nog vast.
Hierdoor krijg ik snel hoofdpijn.
De dokter heeft me het recept "GEDULD" gegeven.
Hij heeft me ook verteld dat dit echt lang gaat duren...whaaaa...ik ben al meer dan
drie maand bezig....het begint zo langzamerhand gewoon te worden...
Ik ben maar gestopt met de neusspray want het word er niks anders van...
Ik ga maar weer eens beginnen met het ouderwetse "stomen"  wie weet.....

Ik ga er weer vandoor,
Fijne dag verder,


Image and video hosting by TinyPic

28 opmerkingen:

Toos Awater zei

Supermooie tag Janet de kleuren zijn ook zo mooi

Groetjes Toos

Sanne zei

Wat is dit een prachtige tag! Het afdrukje is zo leuk!! Gaaf hoe je dat hebt gedaan met het sleuteltje, het lijkt wel een charm. Beterschap ermee, ik kan me voorstellen dat het enorm frustrerend is!

Liefs Sanne

Frosien zei

Leuke kaart Janet, de stempels doen het leuk hoor! Groetjes frosien

Prettypresents zei

Wat is het weer een plaatje Janet. Heel erg mooi de kleurcombinaties. Ik vind het ook heel mooi hoe jij inkleurd met distress inkt.

Groetjes,
Nanda

marina zei

Hoi Janet

Prachtige Tag ,is dat ook een mal of zelf verzonnen ?
groetjes en beterschap

Marina

Karin zei

Wat een leuke tag heb je gemaakt! Ik dacht dat het een bedeltje was die sleutel, dat heb je echt supergaaf gedaan!

Fieneke zei

Mooi tag Janet, erg leuk gedaan, leuke details. Beterschap met je verhoudheid, wat frustrerend zeg als dat zo lang duurt.
Groetjes Fieneke

Unknown zei

prachtige tag Janet!
Lieve Groetjs Debbie

chantal en sygrid zei

schitterende tag janet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Liesbeth zei

Mooie tag is dit Janet.
En wat zijn ze leuk hé die Don en Daisy, ik vind ze alleen lastig inkleuren dus nog veel oefenen.
gr. Liesbeth

creacora zei

Hoi Janet balen meis dat je nog steeds aan het tobben bent ,wat dacht je van stomen met Kamille bij de drogist te krijgen erg fijn als je verkouden bent en op kruidenbasis misschien een tip
je label is super leuk meis lekkere vrolijke kleuren en leuke details de sleutel de hartjes allemaal super leuk !!

Beterschap hoor !!!! xx Cora

Neline zei

Prachtig is je tag, leuk stempeltje hé! Bale hoor van je verkoudheid. Ik zou het ook spuugzat zijn!
Het allerbeste.
groetjes
Neline

*mieke* zei

Schitterende tag Janet! En die sleutel lijkt wel een echte charm... Succes met je verkoudheid, na 3 mnd is het lochisch dat het je de eehhhh neus uit komt:-)
Groetjes Mieke

Unknown zei

Hallo Janet wat is dit een schattige tag en wat je zeg het zijn hele leuke stempels deze van Don en Daisy.

Beterschap.

lieve groetjes Suze

Lenie Hempen zei

Hoi Janet.


Wat een prachtige TAG.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Aartje zei

Hallo Janet, wat een prachtige tag. Echt super. Is de sleutel van het huisje van de slak? Nee grapje. De sleutel is net echt. Fantastisch gedaan.
Groetjes Aartje

Jeanet van der Lee zei

Nou, ik zie dit liever dan die glibberige slak hoor!!! Wat een leuke tag weer zeg. En wat is het een schattig koppel he die Don en Daisey. Groetjes, Jeanet

Christina C. zei

Your tag is absolutely gorgeous...WOW!!!!!

LAURA KANT zei

Wat een prachtige tag is dit!! Ohhh, wat een schattige stempel!!!

Groetjes, Laura

anita01 zei

Hai Janet,

Helemaal supers jou tag met Don&Daisy, ze zijn echt te leuk he...en helemaal als je kaartje/tag er zo uit ziet...toppertje.

Warme gr. Anita

Chantal zei

Wauw Janet, wat een beeldschoon kaartje weer! Ik ben er verliefd op! Lieve groetjes, Chantal

Liberta zei

Schitterende tag Janet.
Heel mooi gemaakt en idd wat een schattige stempel.
Geduld is een schone zaak zei mijn mams altijd. Ik begrijp dat je er langzamerhand tuut van begint te worden die verkoudheid.
Stoom ze.

Liefs, Lieb

Cathy zei

Prachtige tag!!! Iets om te plaatsen op de blog van Don en Daisy van Marianne Design.

Ik hoop dat je snel van die verkoudheid verlost bent!!!

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Wat een prachtige tag!!! Super.

Groetjes Gerda

Jenine zei

Hij is weer geweldig gaaf je tag, super gave creatie weer Janet!! Ook super ingekleurd!!

Balen joh dat het zo enorm lang duurt met die verkoudheid, kan me goed voorstellen dat je het poepie zat bent!! Beterschap hoor!!

Liefs Jenine

Christa zei

Hoi janet , prachtig labelkaartje met dat lieve stempeltje !! Mooi ingekleurd. Proficiat trouwens nog met het openen van je eigen winkeltje....loopt het al een beetje ? Christa.

Mirjam zei

Hoi Janet,

Wat een prachtige tag!!! Echt super. Beterschap, hopen dat het snel beter gaat.

Groetjes Mirjam

Marianne Schut zei

Hai Janet, wat een super gave tag! Alles klopt gewoon weer, prachtige details! Liefs Marianne