maandag 30 januari 2012

DML #25

Hallo allemaal,
Het was even rustig op mijn blog want ik had nogal andere bezigheden en
een aantal opdrachten die even voor gingen...maar ik ben er weer.

Vandaag is er een nieuwe challenge gestart op het blog van

De opdracht is dit keer bedacht door ons team lid Ula.

Maak of pimp een tasje voor een lieve persoon.
Gebruik hiervoor kraft en wit met een pastelkleur naar keuze behalve roze.

En dit was mijn DT bijdrage.
Een paperbag met kraft en wit en een pastelkleur die een beetje
mintgroen is. Het is designpapier van Riddersholm.
Verder een heel groot hart ( doily ) De klok van Tim Holtz
en de vlaggetjes gemaakt met een magnolia stans.
Verder een magnoliaatje uit de nieuwste collectie en wat bloemen.
Hier en daar nog weer een beetje gekliederd met wat witte verf
en een touwtje met een strikje onderaan.
Wie mijn lieve persoon is die deze tas gaat ontvangen weet ik nog niet.
Ik denk dat ik toch wel meerdere tasjes moet gaan maken want ik
ken wel een aantal hele lieve personen hihihi....

Doen jullie weer gezellig mee?
Wij als team van DML zien jullie creaties graag tegemoet !!!

Een fijne dag verder en ik hoop tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

17 opmerkingen:

Liberta zei

Schitterende tas Janet.
Heel mooi gemaakt. Die klok blijft geweldig van Tim.

Liefs, Lieb

Neline zei

Geweldig, wat een prachtig tasje!
Ziet er supers uit.
groetjes
Neline

Cathy zei

Superleuke challenge!!! Prachtig tasje en superleuke kleuren!

sjanie zei

Een lief tasje, Janet.

Groetjes,
Sjanie

Colien zei

Erg gaaf tasje, je zal het maar kado krijgen :-)
grtz.Colien

Unknown zei

Prachtig tasje Janet,en zo mooi van kleurtje.

Lieve groetjes Suze

Yvonne zei

Hey Janet,
Wat een plaatje weer!
En ik zag ook dat je inmiddels de 500ste volger bent gepasseerd...gefeliciteer!!!
Groetjeszz,
Yvonne

creacora zei

Geweldig weer Janet mooi in het groen echt Super !!!!

Groetjes Cora

Lenie Hempen zei

Hoi JANET

Als eerste van harte gefeliciteerd met je 501 volger,helemaal top.
Je tasje is prachtig mooi geworden.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

angelwhispers zei

What a fabulous bag just love it the papers and embellishments are just yummy and love the image! Chanelle xxx

*mieke* zei

Wist je al dat ik ook ontzettend lief kan zijn...LOL!
Heel erg mooi Janet en als ik een zakje tijd kan vinden doe ik zeker mee!
Groetjes Mieke

Liesbeth zei

Wat een schitterend tasje Janet.
Ik vind je gebruikte kleuren ook super mooi
gr. Liesbeth

tanja zei

OOO dit is mooi gemaakt Janet,
en de kleuren helemaal mijne haha doeii tanja

scraphobby zei

je tasje is super mooi geworden.
gr marian

Christina C. zei

Your gift bag is a work of art....such magnificent coloring of Tilda and so many luscious details....a visual delight!

marion zei

Wauw wat gaaf zeg ! Liefs, Marion

Linda Tuinder zei

Hoi Janet,

ik volg al een tijdje je blog.. Ik ben namelijk sinds kort begonnen met scrappen. Ook met de stempels van Magnolia, probeer ik met jou voorbeelden de leukste kaarten / tasjes te maken!
En dit tasjes is toch mijn favoriet! Wat ontzettend gaaf Janet!