zaterdag 7 januari 2012

Tilda in witte jurk



Hallootjes,
Daar ben ik alweer met een nieuwe kaart.
Tja..met zoveel mooie nieuwe stempels blijf je lekker bezig.....
Deze heb ik ingekleurd met distress inkt en het jurkje wit gelaten.
Door er een zwarte rand omheen te maken komt het jurkje beter uit.
Verder weer veel kraftpaper gebruikt en designpapier van Magnolia.
Verder nog wat strassteentjes, bloemen, stikje, kant een doily en
een label met een charm.
Dan heb ik volgens mij alles wel genoemd.

Hier nog even de Tilda met de witte jurk in het groot.

Ik heb al weer zin om een nieuwe te maken.
Vandaag hebben we mijn hobbyruimte een beetje gepimpt.
Ik had bij de Xenox twee cd rekjes van blank hout gekocht.
Deze heb ik boven mijn bureau op gehangen.
Niet staand maar liggend....zo heb je een heleboel vakjes om
van alles in op te ruimen...ben er weer blij mee !!!
En omdat ik eerst alle doosjes en bakjes moest uitruimen
weet ik ook nog eens weer wat ik allemaal heb whahaha...
Ik weet niet of ik dit weekend nog knutseltijd heb maar
ik hoop natuurlijk van wel...dus ik zeg maar weer,
tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

16 opmerkingen:

creacora zei

hoi Janet

Prachtig Tilda in het witte jurkje !!

Fijn weekend ! Groetjes Cora

Prettypresents zei

Wat een lief kaartje Janet. Ik vind het jurkje super uit komen bij het zwart op de achtergrond. Weer wat geleerd.

Groetjes,
Nanda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super lief kaartje zo in het wit, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

angelwhispers zei

Beautiful and what fabulous colouring really make the image pop!! Thanks for sharing your inspiration just love it Chanelle xxx

Christina C. zei

This is absolutely top notch, Janet! Love your amazing coloring, as well as the lovely design and delicious details!

Christa zei

Hele lieve kaart , Janet. En fijn he dat opruimen af en toe.........heb je ineens weer nieuwe spullen. Christa.

Wilma24 zei

wat een mooie kaart zeg super en die tilda zo gaaf gekleurd de schaduw geweldig zeg

liefs wilma

mildred zei

hoi!

wat een ontzettend mooi en lief kaartje!!

groetjes mildred

*mieke* zei

Alweer zo'n beauty...mooi weer hoor! Het lijkt of je ze zo uit je mouw schud:-)
Groetjes Mieke

Colien zei

Lief kaartje weer, Janet! Goed idee om het jurkje helemaal wit te houden, komt mooi over!
grtz.Colien

Sanne zei

Het is een prachige kaart, zoals we van je gewend zijn!

Liefs Sanne

Lenie Hempen zei

Tilda is een schatje in haar witte jurk Janet.
Echt super lief.
Heb verder een hele fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Marianne Schut zei

Hai Janet, je kaartje ziet er weer super uit! Krijg er een beetje een voorjaarsgevoel bij! Heerlijk! Ben benieuwd naar je nieuwe opruimbakjes, laat je ons nog een foto zien!? Fijne zondag, liefs Marianne

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje is het weer geworden. Ben benieuwd wat je allemaal tegen bent gekomen met opruimen wat je weer kan inspireren tot nog meer mooie kaarten.
Groetjes Saskia

Kizzy zei

Wat een super lief kaartje! Vind de kleurtjes heel mooi en het witte jurkje past er perfect bij.
De zwarte achtergrond laat alles nog beter uitkomen. Mooi gemaakt!
Liefs Kizzy

Cathy zei

Schattig en inderdaad met de schaduw komt het jurkje prachtig tot zijn recht!