maandag 6 februari 2012

Voetbal Edwin

hallo..leuk dat je er weer bent...
Ik kom weer langs met een jongenskaart.
Een echte voetbalkaart. Gemaakt voor het designblog van Ge-We hobby.
Je kunt daar trouwens ook nog meedoen met een challenge.
"Maak een vierkante kaart"...dus kijk maar even op het Ge-We blog.
Daar heb ik ook de beschrijving staan.

Dit is dus een hele korte post...heb eigenlijk ook niet zo veel te melden hihih...
Ja..dat het koud is...maar daar hebben we het al zoveel over gehad ....
en dan kunnen we het nog over de elfstedentoch hebben...maar dat is ook al
gesprek van de dag....tja...dus dan blijft er niks anders over dan
het hier bij te laten ..ik ga lekker aan de freubel...
dan kom ik misschien de volgende keer wel weer terug met een leuk verhaal...

Tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

14 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een schitterende jongenskaart Janet.

gr. Silvia

*mieke* zei

Heel erg mooi Janet! Heerlijk jongenskaartje, die moet ik ook eens gaan maken voor de vriendjes van mijn zoon!
Groetjes Mieke

Christina C. zei

Ohhhhh, this is wonderful, Janet....Edwin looks adorable and is colored to perfection. Very creative ....love the details and, of course, the paper! Excellent job!

Christa zei

Erg gave jongens-kaart !! Christa.

Margriet zei

Hoi Janet,
Ik was even op jou blog aan het kijken en zie dat je al druk bezig bent geweest met het maken van valentijnskaarten. Wat een mooie kaartjes maak je zeg! Ik vind ze erg leuk geworden. Ik zal jou blog op de mijne zetten, zodat ik vaker je blog kan bekijken.
Gr. Margriet

Colien zei

Gaaf jongenskaartje, mooi model en Edwin is weer super ingekleurd!
grtz.Colien

Unknown zei

Het is een mooi stoer jongenskaartje geworden. Ik vind je kleurtechniek altijd super, maar ook hoe je het verwerkt tot een kaartje. Leuk gedaan.
Tja en die elfstedentocht, we zullen zien...
Groetjes Saskia

Frosien zei

Superleuke jongenskaart, leuk gedaan in een ronde. groetjes frosien

Lenie Hempen zei

Wat een heerlijk stoer kaartje Janet.
Echt helemaal geweldig.

Gr Leny Hempen

Rosita zei

Een mooie kaart groetjes Rosita

Anita zei

Superstoer kaartje Janet.

Gr. Anita

Cathy zei

Wat is dit een superleuke jongenskaart: heel erg mooi!!!

angelwhispers zei

Janet such a perfect boy card just love it! Chanelle xxx

Monique zei

Prachtige kaart Janet !

groetjes Monique