maandag 4 juni 2012

Purple Tida

Hallo allemaal,
leuk dat je weer langs komt op mijn blog.
Deze keer heb ik een kaart gemaakt als DT lid van HobbyVision.
De beschrijving staat ook op dat blog.


Zo...ik heb het huis weer aan kant....ik was een beetje achter door
alle feesterijen dit weekend. Van vrijdagmiddag tot zondagavond hebben we
diverse feestjes gehad...erg gezellig maar wel vermoeiend hahaha..
Zaterdag middag had onze jongste dochter ook nog even een turnwedstrijd en heeft daar
de derde prijs gehaald !! Oooh wat was ze blij !!
En mijn man had die dag de eerste prijs bij het darttoernooi...!!
Helaas heeft onze oudste de feesterijen niet meegemaakt...die ligt ziek in bed :(
Hopelijk knapt ze snel weer op.

DENK JE OOK NOG EVEN AAN DE CUTTLEBUG CHALLENGE !!
staat bij de vorige post !!
Ik bedank je weer voor het langskomen en graag tot de volgende keer,


Image and video hosting by TinyPic

12 opmerkingen:

Christa zei

Mooie kaart , Janet. Jullie hebben zeker een super weekend achter de rug .... Jammer dat de oudste ziek is. Beterschap voor haar. Christa.

chrilvian zei

geweldig mooi

Astrid zei

Een schitterende kaart Janet !!

liefs Astrid

Marguerite zei

Super mooie kaart, wat mooi ingekleurd.
Groetjes Marguerite

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Janet.
Echt schitterend.
Beterschap voor Je Oudste Dochter.

Gr Leny Hempen

www.boshobbyshop.nl zei

leuke kaart! Mooi detail dat je die vlaggertjes echt áán het lintje hebt geregen ipv erop geplakt!

Groetjes, Anouk

Riet zei

Wat een prachtige kaart Janet.

Liefs Riet.

Monique - Mienokje zei

Wat een feestelijke kaart om een feestelijk weekend af te sluiten. Felicitaties voor je dochter en ega en beterschap voor je andere dochter. Groetjes, Mienokje

Liesbeth zei

Wat een schitterend kaartje weer Janet, beterschap voor de zieke, en felicitaties voor de andere gezinsleden.
gr.Liesbeth

Chantal zei

Ohhh helemaal super Janet, wat een prachtige kleurencombo en kaartje weer meis! Lieve groetjes, Chantal

Soep zei

heel erg leuk is je kaart janet
sterkte met je dochter
en groetjes van mij
gr,ans xx

Colien zei

Mooie kaart, erg gaaf weer! Proficiat met alle gewonnen prijzen in het gezin en wens de oudste beterschap!
grtz.Colien